گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۰:۳۲
شناسه : 24573
تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
پیام تبریک کاظم آریافر به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر پیام تبریک کاظم آریافر به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

مهندش کاظم آریافر به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر ،پیام تبریکی به همین مناسبت صادر نمود که به شرح زیر می باشد:

پیام تبریک کاظم آریافر به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر (2)

به گزارش اختصاصی «کانون سبحان»مهندس کاظم آریافر به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر ،پیام تبریکی به همین مناسبت صادر نمود که به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب با افتخار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس، ایام فرخنده و خاطره انگیز دهه مبارک فجر را محضر مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران می گویم

دهه فجر‌ سرآغاز دوباره طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

این ایام، تولد میمون و مبارک اسلام ناب، نقطه عطف تاریخ و تبلور اراده امتی مومن و مجاهد برای حاکمیت ارزش های الهی و در یک کلام انفجار نور بود. اولین روز این دهه ورود سراسر نور یگانه دوران، حقیقت ایمان و جهاد و سلطه ستیزی، امام همه خوبی ها و آخرین روزش، تجلی همه خوبی ها با پیروزی نور بر ظلمت بود.

اینک این ایام را جشن می گیریم و یاد آن پیر سفرکرده ،معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدا را که با انورا درخشان خود خواب شب زدگان واستعمارگران را برهم زدند را گرامی می داریم و از پیشگاه خداوند متعال، توفیقات روز افزون رادر خدمتگزاری به این ملت شریف وغیور خواستاریم.

کاظم آریافر

انتهای پیام/