گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۸:۳۰
شناسه : 24940
تاریخ : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
فرمانده سپاه کوهدشت:امروز برنامه هسته ای و برجام نشانه قدرت جمهوری اسلامی است. فرمانده سپاه کوهدشت:امروز برنامه هسته ای و برجام نشانه قدرت جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه کوهدشت گفت: توافق هسته ای با اقتدار نظام و وجود رهبر معظم انقلاب به دست آمد.

سرهنگ حقي زاده فرمانده سپاه کوهدشتبه گزارش «کانون سبحان»؛ حقی زاده در مراسم صبحگاه مشترک نیرو های نظامی و انتظامی شهرستان گفت: امروز برنامه هسته ای و برجام نشانه قدرت جمهوری اسلامی است؛ البته اگر اقتدار نظام، رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و خون شهداد نبود این توافق به دست نمی آمد.
وی با اشاره به تحولات منطقه ای افزود: امروز اوضاع محور مقاومت تغییر کرده و بر قدرت و نفوذ آن افزوده شده است و این نتیجه صدور پیام انقلاب اسلامی و واقعیتی است که امام خمینی (ره) نوید آن را داده بودند.
فرمانده سپاه کوهدشت با ابیان اینکه یقینا انقلاب اسلامی بزرگترین معجره قرن است که در جهان دارای نفوذ معنوی و تاثیر گذاری است گفت: امروز با توجه به نفوذ جمهوری اسلامی و شرایط منطقه ای نمود عینی آیه شریفه «اصلها ثابت و فرعها فی السماء» را می بینیم و این جای شکر گزاری دارد.
حقی زاده از انقلاب اسلامی به عنوان یک شجره طیبه نام برد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمانی پیروز شد که جهان به دول شرق و غرب که هر کدام برای خود دارای نفوذ و قدرت بودند تقسیم شده بود اما در این بین انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی به رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد و تمامی معادلات دول شرق و غرب را به هم ریخت.
وی در ادامه به تبیین واژه استقلال در جمهوری اسلامی پرداخت و بیان کرد: استقلال حاکمیت شامل مجلس و دولتمردان آن بدون اجازه دول غربی، استعمارگر وسردمداران جهان بتوانند بدون ترس و واهمه ای برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرند.
فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: دستگیری مفتضحانه ملوانان انگلیسی و تفنگداران امریکایی بیانگر این است که نظام در اوج اقتدار قرار دارد.