گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۱:۰۱
شناسه : 25256
تاریخ : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
تصاویر سیل عظیم جامعه ایمانی کوهدشت در حمایت از علی امامی راد تصاویر سیل عظیم جامعه ایمانی کوهدشت در حمایت از علی امامی راد

به گزارش«کانون سبحان»؛ جامعه ایمانی شهرستان کوهدشت دقابقی پیش با حضور در ستاد دکتر امامی راد رسماً فعالیت انتخاباتی خود را شروع نمود. گفتنی است حضور پرشکوه این جامعه به حدی بود که جناب آقای امامی راد را  از جلسات سطح شهر به ستاد کشاند. لازم به ذکر است آقای امامی راد در سخنانی کوتاه […]

به گزارش«کانون سبحان»؛ جامعه ایمانی شهرستان کوهدشت دقابقی پیش با حضور در ستاد دکتر امامی راد رسماً فعالیت انتخاباتی خود را شروع نمود. گفتنی است حضور پرشکوه این جامعه به حدی بود که جناب آقای امامی راد را  از جلسات سطح شهر به ستاد کشاند.

لازم به ذکر است آقای امامی راد در سخنانی کوتاه ورود جامعه ایمانی را به ستاد خود مبارک و میمون دانست و به طور ویژه از اعضای این جامعه تشکر و قدردانی نمود.

تصاویر سیل عظیم جامعه ایمانی کوهدشت در حمایت از علی امامی راد را در پایین مشاهده می نمایید:

عکاس: حسین ناصری – وهار

تصاویر سیل عظیم جامعه ایمانی کوهدشت در حمایت از علی امامی راد  (1)تصاویر سیل عظیم جامعه ایمانی کوهدشت در حمایت از علی امامی راد  (6) تصاویر سیل عظیم جامعه ایمانی کوهدشت در حمایت از علی امامی راد  (2)تصاویر سیل عظیم جامعه ایمانی کوهدشت در حمایت از علی امامی راد  (7) تصاویر سیل عظیم جامعه ایمانی کوهدشت در حمایت از علی امامی راد  (3) تصاویر سیل عظیم جامعه ایمانی کوهدشت در حمایت از علی امامی راد  (4) تصاویر سیل عظیم جامعه ایمانی کوهدشت در حمایت از علی امامی راد  (5)