گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان » یادداشت
ساعت : ۲۳:۳۴
شناسه : 25854
تاریخ : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
از کلیپ شرابخواری تا آتش زدن قبر! از کلیپ شرابخواری تا آتش زدن قبر!

سرویس یادداشت و مقاله «کانون سبحان»/سید صادق محمدی وفایی: به نام خداوند جان و خرد از کلیپ شرابخواری تا آتش زدن قبر! ای سال ۹۴ چه آتشین بودی و چه دلها که آتش زدی؟! در ظرف وجودی تو داعشیی سر ۳۸۷ نفر را از بدن جدا کرد ! آن داعشیانی دیگر فرزند را کشتند و […]

حجت الاسلام سید صادق محمدی وفاییسرویس یادداشت و مقاله «کانون سبحان»/سید صادق محمدی وفایی:

به نام خداوند جان و خرد

از کلیپ شرابخواری تا آتش زدن قبر!

ای سال ۹۴ چه آتشین بودی و چه دلها که آتش زدی؟! در ظرف وجودی تو داعشیی سر ۳۸۷ نفر را از بدن جدا کرد ! آن داعشیانی دیگر فرزند را کشتند و گوشتش را کباب کردند و به خورد مادرش دادند!

در دل تو ، افرادی الله اکبر گویان شیعیانی را زنده و دست و پا بسته ، به آتش  سپردند و ذره ذره و جرعه جرعه  زجر و درد  و مرگ به کامشان ریختند  و چه ناجوانمردانه  و بی رحمانه جان آنها را گرفتند!

در عصر تو ، قریب به دو هزار نفر (آنهم جوان) در پایگاهی از عراق در آتش جهل داعشان جان دادند! به نام اسلام سر آیت الله نمر آن منادی آزادی و عدالت را از بدنش جدا کردند . شخصی داعشیی مادرش را به علت علوی بودن اعدام کرد!

اکنون هم  در ایران اسلامی ، سایت ها تیتر زدند «از آتش زدن قبر تا محفل شرابخواری»!  گفتم یا الله این خبر شرابی و آتشی، از خبرهای راستین نباشد اگر هم صادق است از شهر کوهدشت نباشد. دریغا هم کلیپ شرابی را دیدم و هم آتش بر بالین قبر واقعیت داشت و هم از کوهدشت ما بود!

ای شهر فقیر اما بسیار سیاسی ما !

تاریخ می گوید وهابیان  بر روی قبر حضرت آمنه مادر پیامبر اکرم(ص)بنزین ریختند و آتش زدند تا به خیال خود با شرک ورزی مبارزه­ ای کرده باشند.اما تو بگو به چه علت قبر مسلمانی شیعه را آتشی کردند؟! و آیا آن کلیپ کذایی به چه انگیزه ای روییده است و چرا چنین اتفاقی افتاده است؟!

ای دریغا کوهدشت سرشار از افراد خوش نام ، مومن و انقلابی است و همگان گوش به فرمان دین مبین اسلامند و برای برزخیانشان از هرجناح و گروهی هم باشند ، خیرات می فرستند،این نانجیب چه ناکسی بوده است که این چنین بر سیمای کوهدشت ناخن زده است  و دل  شهروندانش را به درد آورده است؟!

در روایات تأکید بسیاری شده است که  برای مردگان آیات الهی تلاوت شود و از آنها به نیکی یاد شود و چه بسیار است فاصله ­ی بین قران خواندن و آتش به جان قبر انداختن!

ای کوهدشت شهید پرور!

هرچند همه ­ی  کوهدشتیان سوزاندن  آن قبر را ، شمشیری بر پهلوی فرهنگ می­ دانند و از کلیپ شرابخواریی که در این روزها خودنمایی می کند آزرده خاطرند،اما به مسولینت بگو از آبرویت پاسداری کنند؛ چرا که آبرو و شخصیت مهمتر از حیات و زندگی مادیست .

آیا نمی دانی و  نخوانده ای چون به حضرت مریم (س) آن تهمت را زدند و شخص هوشمندی را نیافت از او دفاع کند فرمود: «يَا لَيْتَنِي مِتُّ قَبْلَ هَٰذَا وَكُنْتُ نَسْيًا مَنْسِيًّا»

ای وطن من!

اگر بناست در هر انتخاباتی بدسگالی یافت شود و مزاری را آتشی کند ، خبردارم کن تا در وصیت نامه ام بنویسم مدفنم را غیر از تو قرار دهند چرا که من نیازمند قرانم نه آتش …
به فرموده سهراب سپهری : به سراغ من اگر مي آييد، نرم و آهسته بياييد، مبادا كه ترك بردارد  چينی نازک تنهايي من‌!