گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۰:۳۳
شناسه : 25857
تاریخ : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
تصاویرنشست خبری با فرمانده سپاه کوهدشت/سرهنگ حقی زاده: رزمایش الی بیت المقدس به مدت 2روز در کوهدشت برگزار می گردد. تصاویرنشست خبری با فرمانده سپاه کوهدشت/سرهنگ حقی زاده: رزمایش الی بیت المقدس به مدت 2روز در کوهدشت برگزار می گردد.

سرهنگ حقی زاده فرمانده سپاه ناحیه کوهدت در نشست خبری با خبرنگاران کوهدشت از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس به مدت 2روز در کوهدشت هم زمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش «کانون سبحان» سرهنگ حقی زاده فرمانده سپاه ناحیه کوهدت در نشست خبری با خبرنگاران کوهدشت از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس به مدت 2روز در کوهدشت هم زمان با سراسر کشور خبر داد.

سرهنگ حقی زاده در ادامه افزود: این رزمایش به مدت دو روز  در تاریخ 29 و 30 بهمن 94 در منطقه عملیاتی داوود رشید شهرستان کوهدشت با حضور 6 گردان بیت المقدس و 1 گردان کوثر خواهران برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت اظهار داشت:رسالت بسیج دفاع از دستاورد های جمهوری اسلامی ایران می باشد،از این رو برای آمادگی بسیجیان این رزمایش صورت می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: آمادگی بسیج یقینا موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

شایان ذکر است این رزمایش در دورز برگزار می شود که در روز اول نشست های بصیرتی و عقیدتی و سلاح شناسی و در روز دوم برنامه عملیاتی صورت می گیرد.

عکاس و خبر : حمید آدمی/کانون سبحان

تصاویرنشست خبری با فرمانده سپاه کوهدشت (1) تصاویرنشست خبری با فرمانده سپاه کوهدشت (2) تصاویرنشست خبری با فرمانده سپاه کوهدشت (3) تصاویرنشست خبری با فرمانده سپاه کوهدشت (4) تصاویرنشست خبری با فرمانده سپاه کوهدشت (5) تصاویرنشست خبری با فرمانده سپاه کوهدشت (6)2016-02-17_132359

انتهای پیام/