گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان
ساعت : ۲۲:۱۱
شناسه : 2630
تاریخ : ۰۵ دی ۱۳۹۳
هر هفته کارگاه آموزشی یاوران نماز در تمام شهرستان های استان لرستان برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی یاوران نماز در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبرداد. به گزارش “کانون سبحان“؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(4 دی) در گفت و گو با به خبرنگار […]

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی یاوران نماز در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبرداد.

به گزارش کانون سبحان“؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(4 دی) در گفت و گو با به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار کرد: این کارگاه آموزشی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار می شود.

 

وی، افزود: کانون فرهنگی و هنری تخصصی نماز استان نیز در برگزاری این کارگاه آموزشی همکاری دارد.

 

حجت الاسلام موسوی، بیان کرد: کارگاه آموزشی نماز در هر هفته در یکی از شهرستان های استان ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

وی، تصریح کرد: اشاعه فرهنگ اقامه نماز در بین جوانان و نوجوانان و تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ دینی ازمهم ترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، بیان کرد: در پایان این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره به عنوان یاوران نماز اعطا می شود.

 

حجت الاسلام موسوی، خاطرنشان کرد: فردا(5دی) کارگاه آموزشی یاوران نماز در شهرستان الیگودرز استان لرستان برگزار می شود.