گروه : اخبار آیت الله شاهرخی خرم آبادی » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۷:۵۰
شناسه : 26355
تاریخ : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
تقدیر وتشکر دفتر حضرت آیت الله شاهرخی از موج حمایت های اخیر+حمایت ها تقدیر وتشکر دفتر حضرت آیت الله شاهرخی از موج حمایت های اخیر+حمایت ها

تقدیر وتشکر دفتر حضرت آیت الله شاهرخی از موج حمایت های اخیر

2016-02-24_061854

به گزارش «کانون سبحان»؛ در پی موج حمایت های گسترده مردم، نهاد ها و تشکل های گوناگون از حضور حضرت آیت اله سید محمد نقی شاهرخی، دفتر ایشان با صدور بیانیه از این امر تقدیر وتشکر نمود.
✅✅ در این بیانیه آورده شده است: مردم لرستان از دیر باز ارادت ویژه و خاصی را نسبت به روحانیت معزز ،خصوصا سادات عظیم الشان داشته اند و بر همین اساس و پس از اعلام کاندیداتوری حضرت آیت اله شاهرخی برای خبرگان رهبری، همه جانبه از ایشان حمایت نمودند.
✅✅ این دفتر وظیفه دارد ضمن دعوت از کلیه آحاد ملت،نهاد ها، تشکل ها و گروه های سیاسی برای حضور همه جانبه در انتخابات مراتب تقدیر و تشکر خود را به محضر همه عزیزان تقدیم دارد.

برخی از حمایت های جدید:

حمایت اهالی رسانه و اصحاب مطبوعات در لرستان از آیت اله شاهرخی

جمعی از اهالی رسانه و اصحاب مطبوعات در لرستان با انتشار بیانیه ای از حضور حضرت آیت اله شاهرخی در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری حمایت کردند.
در این بیانیه آمده است: نظر به سوابق بسیار درخشان وپر بار و همچنین مجاهدت در امر دین و انقلاب، افتخار داریم حمایت کامل خود را از ایشان در انتخابات خبرگان رهبری اعلام نماییم.

جبهه جوانان ایران رسما از حضرت آیت اله شاهرخی در انتخابات خبرگان رهبری حمایت نمود.

به گزارش خبر نگار سیاسی این جبهه، صبح امروز و پس از رایزنی اعضای کمیته انتخابات این جبهه و گفتگو در مورد مصادیق، این جبهه تصمیم گرفت با احترام برای همه کاندیداها، با عنایت به سوابق مبارزاتی مستمر، حضور پر ثمر در روند انقلاب اسلامی، تلاش در جهت تقویت دینی و مردمداری از حضرت آیت اله سید محمد نقی شاهرخی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حمایت نماید.
بنابر این به کلیه ارکان جبهه و هواداران اعلام شده است از ایشان حمایت نمایند.

بیانیه شماره  2 انجمن صنفی شرکت های امداد خودروئی کشور

بسمه تعالی

بدینوسیله با توجه به تقوا و نیک اندیشی جناب آیت الله سیدمحمدنقی شاهرخی (کاندیدای مجلس خبرگان) که قدم در راه تداوم نظام برداشته, این انجمن و اعضای آن را بر آن داشت تا با اعلام حمایت خود در استان لرستان از جنابعالی, خواست تا ارادت خود را به آن سلاله زهرا اثبات نماید.

از کلیه امدادگران همیشه بیدار و مشترکین تقاضای حمایت را خواستاریم.

رئیس انجمن صنفی شرکت های امدادخودرویی کشور
سید مهدی حسینی

نماینده روحانیت بروجرد در مجمع طلاب حوزه علمیه قم و مسئول تشکل طلاب و فضلای بروجردی سراسر کشور حجت الاسلام و المسلمین روشن بین زیدعزه در پیامی کاندیدای منتخب مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را اینگونه معرفی کرد:

رای خط اصیل حزب الله

✅در بروجرد:حجت الاسلام رحیم بیرانوندو  حاج بهرام بیرانوند.

✅خبرگان: آیت الله شاهرخی و آیت الله نیازی

✅در قم: حجج الاسلام ذور النوری و اشتیانی و اقای امیر ابادی.
خبرگان:ایت الله مومن

 

انتهای خبر/