گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۵:۳۲
شناسه : 26712
تاریخ : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
جزئیات حمله اراذل و اوباش به نماینده پلدختر/ دکتر کائیدی:تمام اسناد و مدارک تخلف خرید رأی از سوی برخی کاندیداها موجود است. جزئیات حمله اراذل و اوباش به نماینده پلدختر/ دکتر کائیدی:تمام اسناد و مدارک تخلف خرید رأی از سوی برخی کاندیداها موجود است.

به گزارش کانون سبحان ،کائیدی گفت: متأسفانه شب قبل از انتخابات، خودم مورد هجوم اراذل و اوباش شناخته شده شهر قرار گرفتم و آن ها به من حمله ور شده و سوئیچ خودروی من را بردند، به رئیس نیروی انتظامی و رئیس دادگستری استان تماس گرفتم، اما پاسخ ندادند، در نهایت رئیس اداره اطلاعات استان پیگیر مسئله من شد و وسایل من را باز پس گرفت.

دکتر کائیدی پلدختر

به گزارش «کانون سبحان»؛ علی کائیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه 16 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با تقدیر از حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات، گفت: مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه، حماسه ای عظیم و فراموش نشدنی در لبیک به آرمان های امام راحل و ارزشهای انقلاب اسلامی و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب آفریدند، از طرف دیگر از مردم حوزه انتخابیه ام به خاطر حمایت و همراهی با بنده در دو دوره مجلس هشتم و نهم تشکر می کنم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خدا را شاکرم که در مجلس هشتم و نهم با توجه به چالش های فراوان، همواره در مسیر مرادم، رهبر معظم انقلاب استوار ماندم و در برابر کانون های قدرت و ثروت به عنوان فرزند شهید و انقلاب پایم سست و لرزان نشد، در زمانی که اصلاح طلب، اصلوگرا می شود و اصولگرا، اصلاح طلب  و همه معتدل می شوند، در خط مقام رهبری حرکت کردم و وابستگی مطلق به هیچ کدام از جناح های سیاسی نداشته ام و بر اصولم پایدار ماندم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به کرسی سبز مجلس شورای اسلامی به هر وسیله ای متوسل نشدم و فقط به خدا و سپس به مردم اتکا کردم و در مسیر ولایت فقیه گام برداشتم.

به گزارش کانون سبحان ،کائیدی افزود: در اینجا باید از تمام کاندیداهایی که در سطح کشور و استان لرستان، تنور انتخابات را گرم کردند تا مردم به پای صندوق های رأی بیایند، تشکر کنم و امیدوارم مجلس دهم بتواند در حل مشکل معیشت مردم، اشتغال و عمران و آبادی کشور گام بردارد. از طرف دیگر متأسفانه در جریان انتخابات افرادی را به طور گسترده و سازمان دهی شده، با توجه به کم جمعیت منطقه و موثر بودن این مسئله در نتیجه انتخابات، از شهرها و مناطق دیگر استان و استان های همجوار، در یک روز قبل از آخذ رأی و در روز برگزاری انتخابات برای ارائه رأی به نفع کاندیداهای خاص در حوزه انتخابیه من مستقر کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه تذکر من در قبل از برگزاری انتخابات موثر واقع نشد که این مسئله برای مردم منطقه قابل تأمل است، از طرف دیگر با وجود خرید آرا و سوء استفاده از نیازمندان از جانب برخی کاندیداها، هیچ گونه تمهیدی برای مقابله با این موضوع از سوی مجریان استان لرستان صورت نگرفت، همچنین تهدید و ارعاب از سوی اراذل و اوباش سازمان دهی شده در سطح شهر و اطراف حوزه های اخذ رأی یکی دیگر از مسائل بود.

به گزارش کانون سبحان ،کائیدی گفت: متأسفانه شب قبل از انتخابات، خودم مورد هجوم اراذل و اوباش شناخته شده شهر قرار گرفتم و آن ها به من حمله ور شده و سوئیچ خودروی من را بردند، به رئیس نیروی انتظامی و رئیس دادگستری استان تماس گرفتم، اما پاسخ ندادند، در نهایت رئیس اداره اطلاعات استان پیگیر مسئله من شد و وسایل من را باز پس گرفت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: با توجه به این اتفاقات این سوال پیش می آید که وزارت کشور برای برگزاری انتخابات در استان لرستان آیا امنیت ایجاد کرده بود، از طرف دیگر درباره تخلف خرید رأی از سوی برخی کاندیداها، تمام اسناد و مدارک آن موجود است، همچنین مهندسی انتخابات و آرایش عوامل اجرایی و بازرسی و نمایندگان فرماندار از سوی معاون سیاسی استاندار یکی دیگر از مسائل بود.

به گزارش کانون سبحان ،وی ادامه داد: بدعت های انحرافی در عرصه انتخابات برای آینده موجب تغییر ملاک ها و معیارهای ارزشی در انتخابات های آتی خواهد شد، ائتلاف سودجویان و قدرت طلبان و نفوذ آن ها در انتخابات آسیب های جدی را به دنبال دارد، از این رو از شورای نگهبان و وزیر کشور خواستارم نسبت به بررسی کامل و احیای حق مردم  و ایجاد فضای سالم و برخورد قانونی با متخلفان اقدام کند./

 منبع«خبرگزاری خانه ملت»،

پایان پیام