گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان » عمومی
ساعت : ۰:۴۵
شناسه : 2687
تاریخ : ۱۳ دی ۱۳۹۳
برگزاری کارگاه های آموزشی حجاب و عفاف در لرستان

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان از برگزاری کارگاه های آموزشی حجاب و عفاف با عنوان نگرشی دیگر به حجاب در همه شهرستان های استان لرستان برگزار می شود. به گزارش “کانون سبحان“؛، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(11 آذر) در […]

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان از برگزاری کارگاه های آموزشی حجاب و عفاف با عنوان نگرشی دیگر به حجاب در همه شهرستان های استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش کانون سبحان“؛، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(11 آذر) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی این استان، اظهار کرد: کارگاه های آموزشی حجاب و عفاف با حضور مربیان کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان برگزار می شود.

وی، افزود: ابتدا این کارگاه های آموزشی به صورت هفتگی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی، ابراز کرد: با توجه به هماهنگی ها به عمل آمده پس از مساجد این کارگاه های آموزشی در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد.

وی، ادامه داد: در مرحله بعد با حضور مربیان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان این کارگاه های آموزشی در سطح دانشگاه های استان برگزار خواهند شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، بیان کرد: ارتقای فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و تلاش برای نهادینه کردن این فرهنگ غنی در بین نسل جوان و نوجوان از مهم ترین اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی است.

حجت الاسلام موسوی، خاطرنشان کرد: این تعداد کارگاه آموزشی به همت بخش واحد خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان و با همکاری مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

منبع: شبستان