گروه : سیاسی » عمومی
ساعت : ۲۰:۰۴
شناسه : 2691
تاریخ : ۱۳ دی ۱۳۹۳
رئیس اسبق وزارت اطلاعات ایران:سردار تقوی شهید فتنه بزرگ استکبار در منطقه/با سند می گویم؛ در فتنه 88 عده ای از داخل به استکبار می گفتند تحریم ها را سنگین کنید/ در جلساتشان گفته‎اند این بار نباید مستقیم با ولایت فقیه درگیر شویم باید پر و بالش را بزنیم

حجت‎الاسلام حیدر مصلحی به جهت جایگاه و نقشی که در ایام فتنه 88 داشت یعنی تکیه زدن بر ریاست دستگاه امنیتی کشور، این فتنه را از زوایای پنهانی که شاید تا سال ها امکان افشاء آن برای مردم عادی وجود نداشته باشد دیده است. سرویس سیاسی – “کانون سبحان: مصلحی هفته گذشته با حضور در […]

حجت‎الاسلام حیدر مصلحی به جهت جایگاه و نقشی که در ایام فتنه 88 داشت یعنی تکیه زدن بر ریاست دستگاه امنیتی کشور، این فتنه را از زوایای پنهانی که شاید تا سال ها امکان افشاء آن برای مردم عادی وجود نداشته باشد دیده است.

سرویس سیاسی – “کانون سبحان: مصلحی هفته گذشته با حضور در شهر اهواز به تحلیل این فتنه از منظر خود پرداخت که آنچه در ادامه می‎خوانید مشروح این سخنرانی است:

 

بسم‎الله الرحمن الرحیم

 

شب شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام عسگری(ع) خدمت شما عزیزان عرض تسلیت دارم مخصوصا به محضر مبارک آقا و سرور و مولایمان آقا امام زمان (عج) و از درگاه خداوند متعال خواستارم به همه ما ایت توفیق را عنایت بکند در دوران حیات و زندگی مان در مسیر امامت و ولایت ان شا الله ثابت قدم و استوار باقی بمانیم و در همین مسیر خداوند پایان عمرمان را شهادت در راه خودش قرار دهد.

 

تشکر میکنم از حضرت آیت الله حیدری که این توفیق را امشب نصیب این حقیر کردند در این جلسه بسیار نورانی و باصفایی که با حضور شماعزیزان امت حزب الله و عزیزان بسیجی و خصوصاً منور به حضور روحانیت بویژه سرور عزیز و مکرم همه ما، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام حمعه محترم اهواز، حضرت آیت الله موسوی جزایری که بنده نوازی کردند و بزرگواری کردند در این جلسه حضور پیدا کردند کمال تشکر را دارم .

 

سردار تقوی شهید فتنه بزرگ استکبار در منطقه

 

سعی میکنم با توجه به اینکه این جلسه در راستای بحث 9دی برگزار شده و در واقع مباحثی را که بناست در این جلسه به آن بپردازم مباحث مربوط به 9دی است، من اول یک مرور کوتاه به بخشی از عرایضم که امروز صبح در مراسم تشییع جنازه شهید یک فتنه بزرگ دنیای اسلام، سردار تقوی فر که شهید سامرا بود و امروز تشییع شد، فتنه ای که داعشی ها با پشتوانه استکبار در منطقه بوجود آوردند سریع اشاره ای به آن بخش از عرایضم که صبح داشتم میکنم برای اینکه بحث هم ارتباط با هم پیدا کند.

 

قرآن و نسبت چهار گروه با حق وحقیقت

 

اولین بحث قرآنی من دارم که ببینید حرکت انسان در مسیر حق و یک نگاهی که ما به دین و آیات داشته باشیم در طول تاریخ در مقابل حرکت های انقلابی و حرکتهای الهی برخورد انسانها در این چهار گروه و چهار دسته است.

 

1-      دسته اول گروهی هستند که علیرغم شناخت حق در مقابل حق می ایستند. جالب است که امام عسگری علیه السلام در این باب روایاتی دارند که “ما ترک الحق العزیز إلا الذل” هیچ آدمی که در عزت است و عزیز است حق را ترک نمیکند مگر این که ذلیل شود.

 

2-      گروه دوم حق را می شناسند اما نه تنها به آن عمل نمیکنند بلکه در مقابل حق می ایستند و با حق مقابله میکنند. شما امروز حرکت هایی که در دنیا در مقابل انقلاب اسلامی دارد صورت میگیرد استکبار حرکت هایی که دراد انجام میدهد دقیقاً در این راستا است. در طول تاریخ هم این گونه بوده است.

 

3-      گروه سوم حق را می شناسند در مسیرش هم حرکت میکنند اما تا پایان راه نمی توانند ادامه دهند. سستی می کنند، بعضی جاها دچار مشکل می شوند، ریزش دارند. این در طول تاریخ نکته های خیلی ظریف و دقیقی دارد. عزیزان در این بخش اجازه بدید من به یکی دو نکته اشاره کنم و رد بشوم.

 

 

 

ریزش ها مایه وحشت نیست / قوم یهود روزگاری قوم برگزیده خدا بودند

 

این ریزش ها نباید در ما وحشت ایجاد کند. مسیر حق و صراط مستقیم طبیعتش این است که یک عده نمی توانند تا پایان راه بیایند، وسط راه کم می آورند، دچار مشکل می شوند در تاریخ اسلام و حتی تاریخ قبل شما یک نکته قابل توجه قوم یهود با موسی چه کرد؟ در موقعیت های مختلف در مقابل موسی چه وضعیتی را داشت؟ یک روز یک جایگاه بالایی پیدا میکنند اما یک روزی جزو منحوس ترین قوم ها قرار می گیرد و جزو ذلیل ترین ها میشود.

 

در سوره بقره یا بنی اسراییل آمده: اذکروا نعمتی التی انعمت علیکم وانی…..العالمین” ، این قوم یک روزی قوم برتر می شود در یک مقطعی، اما این برتری را نمی تواند ادامه دهد. کارش بجایی می رسد که جزو منحوس ترین قوم ها نزد خداوند می شود. این در طول تاریخ زندگی بشریت در مقابل حرکتهای الهی و انقلابهای الهی این وضعیت را بشریت داشته است. زمان ائمه ما هم دقیقا همین طور بوده، طلحه و زبیر و امثالهم چرا دچار آن مسائل میشوند و کم می آورند؟! اسامه که جوان 18 ساله است پیامبر حکم به فرماندهی لشگر اسلام او می دهد و چرا در زمان امیرالمومنین دچار مشکل می شود و کم می آورد؟! همراهی نمیکند.

 

 

 

یار خاص امام عسگری تمام کتابهای خود برای دفاع از اهل بیت را از بین برد و بر علیه امامت نوشت

 

بیایید جلوتر، امشب شب شهادت امام حسن عسگری(ع) است، امام عسگری شاگردی به نام شرمغانی، یک شخصیت بزرگ علمی، یک جایگاه بلند علمی، دارد. در دامن امام عسگری تربیت شده، علوم مختلف را از امام عسگری فراگرفته، کتبی در دفاع از امامت و ولایت نوشته، اما قبل از شهادت امام عسگری که دوران غیبت صغری امام زمان (عج) شروع میشود، وقتی عثمان ابن سعید از طرف حضرت بعنوان نائب خاص اولین نائب انتخاب می شود آقای شرمغانی بهش برخورد، گفت چرا من انتخاب نشدم؟ دقت کنید! گفت من علمم از عثمان ابن سعید بالاتر است، چرا من انتخاب نشدم؟ چه کرد؟

 

در دامن امام معصوم تربیت شده! علمش را از او گرفته است . رفت تمام کتابهایی که به دفاع از ائمه و ولایت نوشته بود از بین برد و کتاب بر علیه امامت نوشت. تربیت شده امام حسن عسگری ببین بکجا می رسد!

 

 از این قبیل در زندگی بشر فراوان بوده است.

 

ما در مسیر انقلاب و مسیری که داریم طی میکنیم و جلو می رویم از این قبیل ریزش ها در آینده هم خواهیم داشت. نباید وحشت کنیم.

 

 

 

دسته سوم که وسط راه حق منحرف می شوند به بشریت لطمه های بزرگی زدند / آقا اخیرا از تعبیر صهیونیسم سرمایه داری استفاده کردند که هم مسیحی دارد هم یهودی هم اهل سنت و هم شیعه

 

امیرالمونین (ع) میفرمایند: در مسیر صراط مستقیم قرار گرفتی وقتی عده ای قلیل می بینی کثیر را نمی بینی وحشت نکن در انقلاب خودمان در همین 34،35 سالی که گذشته چقدر ریزش داشتیم و چه آدمهایی با چه ویژگی ها و امتیازاتی با چه سوابق روشنی، مگر کم نیاوردند؟ مگر دچار مشکل نشدند؟ کمی تامل کنیم ببینیم چه عواملی باعث اینگونه اتفاقات میشود؟ خیلی جای کار دارد.

 

این دسته سوم است. این دسته در تاریخ به بشریت بسیار لطمه زده است. ضربه های بزرگی زده انسان در تاریخ تشکل های بزرگی شکل دادند و جریانهای انحرافی و مسیرهای انحرافی سنگینی برای بشریت ایجاد کردند. شما امروز یکی از مباحث جدی و مهمی که در در فرمایشات مقام معظم رهبری با اعضای کنگره ای که در رابطه با مباحث تکفیری تشکیل شده بود یکی از نکات مهمی که اشاره کردند بحث صهیونیسم سرمایه داری که این صهیونیسم فقط خلاصه در صهیونیسم یهودی هم نمی شود، این صهیونیست، صهیونیسم یهودی است، صهیونیسم مسیحی است، در اهل سنت داریم، در شیعه هم صهیونیست داریم. به اینها حواسمان باشد.

 

 

 

شیعه لندن نشین همان امتداد صهیونسم سرمایه داری است

 

مقام معظم رهبری وقتی بحث شیعه لندن نشین و آنهایی که در آن مسیر حرکت می کنند را بیان میکند در همین راستا است. قابل توجه است عزیزان نکته مهمش این است مسیر انقلاب مسیری را در دنیا باز کرده که اذهان بشریت را بسمت خودش کشانده خصوصا اندیشمندان دنیای بشری.

 

استکبار دقیقا تمام وحشتش از همین مقوله است. به این خاطر که می بیند اندیشمندانش روی به دین آورده اند. چرا؟ چون آنهایی که در دنیای استکبار و مسائل سیاسی در مسائل اضطراری در مسائل انسانی، فرهنگی، بن بست هایی که ایجاد شده، اسلام برای همه اش راه نجات دارد. استکبار می بیند همه هستی اش در معرض خطر قرار گرفته بدون تعارف.

 

اجازه بدید به نکته ای اشاره کنم چون در واقع دوران شروع امامت امام زمان هم هست. این بحث بد نیست اشاره ای بشود دینی ادا کنیم.

 

 

 

سوره یوسف در تبیین مباحث ظهور و مسائل مربوط به وجود مقدس آقا امام زمان نقش کلیدی دارد / امروز انقلاب اسلامی نقش پیراهن یوسف را برای دنیای بشری دارد و دارد به دنیای بشری می گوید بناست یوسفی بیاید

 

ما به سوره یوسف چگونه نگاه می کنیم، آنقدر در مباحث ظهور و مسائل مربوط به وجود مقدس آقا امام زمان نقش کلیدی دارد سوره یوسف.

 

سوال اول این است، یوسف بدست چه کسانی غیب شد؟ به دست خودی ها بود که غیب شد. بدست چه کسانی برگشت؟ بازهم بدست خودی ها بود که برگشت.

 

پیراهن یوسف چه کرد؟ بوی پیراهن یوسف با یعقوب چه کرد؟ امروز انقلاب اسلامی نقش پیراهن یوسف رابرای دنیای بشری دارد و دارد به دنیای بشری می گوید بناست یوسفی بیاید.

 

انقلاب اسلامی دارد بوی یوسف را به مشام اندیشمندان دنیای بشری می رساند و این استکبار را به وحشت انداخته است. ضمانت این پیراهن یوسف هم خون شهداست.( چون پیراهن یوسف وقتی آمد ضمانت هم داشت) ما همراهی بکنیم یا نکنیم خون شهدا و انقلاب اسلامی راه خودشان را می روند کار خودشان را می کنند و استکبار همه وحشتش از این است که اندیشمندان تحت تاثیر قرار گرفته اند. یعنی وقتی شما نگاه می کنید و می بینید که دنیای استکبار در مسائل استعماری، خانوادگی اش به بن بست رسیده وصایای امیرالمومنین را در اختیارش می گذاریم وقتی مطالعه می کند می بیند راه نجات وجود دارد.

 

در مسائل سیاسی به بن بست رسیده، نامه امیرالمومنین به مالک اشتر، روش حکومت داری را در اختیارش می گذاری می بیند راه نجات دارد، در هر مقوله ای.

 

 عربستان برای مسلمان کردن در اروپا خیلی خوب هزینه می کند اما جالبش اینجا است که جواب نمی گیرد. همین که نهج البلاغه علی(ع) را به دستشان می دهی می گویند این جواب ماست. برای اینکه همه را راه گشاست. از بن بست ها بیرون می آورد، راه پیش رو می گذارد.

 

 

 

گروه چهارم حق را می شناسند و در راه آن پایداری می کنند

 

4- اما گروه چهارم حق را می شناسند، پایش می ایستند، استقامت هم میکنند، إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ . در انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، در فتنه 88، در 9دی، ملت با بصیرت به میدان آمد به آنهایی که بناید بهشان پشت کند پشت کرد. آنهای که جلسات3،4،5 نفری میگذاشتند و تصمیم می گرفتند برای سرنگونی رهبری و نظام چه اقداماتی انجام دهند.

 

 

 

یکی از آن آقایان کله گنده یک روز بعد از انتخابات با تیم 3،4 نفری اش جمع بندی می کنند که من و آقای فلان، در جلسه تنفیذ شرکت نمی کنیم و اما به آن رئیس فتنه هم می گوید تو باید بروی محکم بایستی تا رهبری را به عقب نشینی مجبور کنی

 

یکی از آن آقایان کله گنده دقیقا یک روز بعد از انتخابات روز شنبه بعد از ظهر جلسه میگذارد با تیم 3،4 نفری اش و یکی از سران فتنه در آن جلسه چیزی که مطرح میکند این است که من و آقای فلان، در جلسه تنفیذ شرکت نمی کنیم و اما به آن رئیس فتنه هم می گوید تو باید بروی محکم بایستی تا رهبری را به عقب نشینی مجبور کنی، آن وقت پامی شوند می آیند در خیابان ها و فتنه بپا می شود. سوابق درخشانی هم داشتند، اما همه را زیر پا گذاشتند و رد شدند. البته ملت تحملشان بالا است. شرح صدر دارد اما تا یک جایی. وقتی از حدشان تجاوز کردند، پا گذاشتند در میدان.

 

 

 

در طول تاریخ ایجاد شبهه راهبرد اول و ایجاد بدعت راهبرد دوم برای انحراف انقلاب و اسلام

 

نکته بعدی، در طول تاریخ راهبرد دشمنان اسلام یک القاء شبهه برای فراهم کردن زمینه برای فتنه است. بعد که فتنه شکل می گیرد زمینه فراهم می شود برای راهبرد دوم. زمینه فراهم می شود برای بدعت. بدعت که بوجود آمد بوسیله آن طراحی، ایجاد انحراف در مسیر نظام و انقلاب می گردد. در تاریخ آیا چیزی غیر از این اتفاق افتاده؟ دشمنان اسلام همیشه اینگونه عمل کردند. اول القاء شبهه کردند حتی در مورد نقش ولایت.

 

 

 

شخصیتی مثل هاشمی که خود مکانیزم انتخابات و عدم امکان تقلب را می داند از یک سال قبل انتخابات بحث صیانت از آرا را مطرح می کند

 

در قضیه انتخابات همین اتفاق افتاد. اول القاء شبهه بود. شخصیتی مثل هاشمی که در دوره های مختلف ریاست جمهوری رئییس مجلس و اداره کشور را داشته، می داند اصلا انتخابات در این مملکت یعنی چی! می داند انتخابات در این مملکت قابل تقلب به این صورتی که انتخابات را دگرگون بکند اصلا هست یا نیست. لذا شما ببینید یک سال قبل از انتخابات میآید در بحث ها، خطبه ها در هر مسئله ای بحث صیانت از آراء را مطرح می کند. صیانت از انتخابات را مطرح می کند. بعد افراد معلوم الحالی که باز در فتنه خودشان را نشان دادند اصلاح طلب آمریکایی بودند. هرجا هر اقدامی میکنند یکی از اقداماتشان بپردازند به این که القاءشبهه کنند در سطح جامعه که انتخابات شبهه دارد. با این القاء شبهه شما ببینید شب انتخابات هنوز ساعت انتخابات تمام نشده هنوز ساعت رأی گیری تمام نشده آن آقا دقیقاً بر اساس طراحی و برنامه ریزی که صورت گرفته و طراحی قبلی که جزو برنامه هایشان بوده در مصاحبه می گوید من بر اساس گزارشات برنده انتخاباتم. این بدعت گذاشتن در مسیر انقلاب نیست؟

 

 

 

اعلام نتیجه انتخابات خارج از مسیر دستگاههای برگزار کننده بدعت بزرگی بود

 

بدعت همین است، مسیر انقلاب مسیری روشن است باید این کارها تمام شود، آراء شمارش شود، دستگاه های برگزار کننده باید نظر دهند بعد اعلام شود، اما آن آقا آمد چگونه برخورد کرد؟ گفت بر اساس گزارشات پیروز انتخابات بنده ام! بعدهم ایستاد. علیرغم اتمام حجت هایی که با ایشان شد علیرغم هشدارهایی که داده شد برای اینکه حجت تمام شود، حتی مقام معظم رهبری از منبع ولایتشان که شما برید خواهشم این است. در طول بیست و چند سالی که ایشان در جایگاه رهبری و ولایت هستند ببینید چند بار از این جایگاه استفاده کرده اند؟ تعدادش انگشت شمار است. برای اینکه اعتقادشان این است که کشور باید مسیر اجرایی و اداری خودش را طی بکند. مگر جایی که ضرورت داشته باشد و اینجا یکی از جاهایی بود که احساس ضرورت کردند برای اتمام حجت و به شورای نگهبان گفتند یک مدت اضافه ای برای بررسی بدهد. آنها هم همکاری کردند.

 

خب نمونه ی دیگری در همین بحث شبهه سازی ؛ اینجا من می خواهم به بحث روز یک اشاره ای بکنم. امروز عزیزان نیروهای حزب اللهی، نیروهای ارزشی، نیروهایی که دل در گرو نظام و خون شهدا دارند باید مراقبت کنند.

 

 

 

17 محور اصلاحات آمریکایی

 

در دوره ای که عده ای به دنبال اصلاحات امریکایی بودند شما یک رصد بکنید در حرکت هایشان حدود 17 موضوع محور حرکت هاشان علیه ارزش های انقلاب و نظام بوده:

 

1-         تقویم رسمی علیه نظام  2- توهین به امام راحل  3- توهین به مواضع  4- تشکیک در مشروعیت اصل ولایت فقیه  5- القاء وجود استبداد  6- زیر سوال بردن مشروعیت حکومت دینی  7- تهدید نظام به اقدام و رفتن به سمت محاربه با نظام و براندازی آن  8- القاء نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی 9- سیاه نمایی نسبت به حکومت اسلامی  10- ترویج نظری جدایی دین از سیاست  11- مسخره کردن معنویت و دین مردم

 

نشریه وابسته به یکی از ورزا دولت امروز راهپیمایی میلیونی اربعین را مسخره کرده بود

 

اینهایی که الان می گویم امروز هم دارد اتفاق می افتد. دیشب نشریه ای را آوردن پیش من که با کمال تأسف حرکت بیست میلیونی اربعین حسینی مورد تمسخرو استهزاء قرار گرفته بود، نشریه ای که با کمال تأسف وابسته به یکی از وزرا است.

 

12- تبلیغ علیه مبانی دین اسلام و تشیع علوی. 13- تشویق مردم به ارتداد. 14- مسخره کردن مراسم عزاداری امام حسین (ع). 15- توهین به ائمه معصومین. 16- زیر سوال بردن عملکرد امام خمینی و مقام معظم رهبری. 17- تبلیغ اپوزوسیون ضد نظام و تشویق مسوولیننظام به خروج از حکومت.

 

تحصن مجلس آیا در همین رابطه بود یا نه؟ وبا کمال تأسف بخشی از آن دارد اتفاق می افتد.

 

5 محور راهبرد عملیاتی فتنه

 

اما 5 محور راهبردی عملیاتی که فتنه دقیقا دنبال می کرد و امروز هم دقیقا مجموعه ای که در آن دوره فتنه را دنبال می کرده امروز هم دقیقاً همین خط مشی را دارد دنبال می کند.

 

1-بر هم زدن وحدت و همگرایی ملت؛ به دنبال این هستند که کشور را دو قطبی نشان دهند و بگویند وحدتی در مجموعه نظام وجود ندارد.  اما شما مدیریت مقام معظم رهبری را ببینید در مسائل مختلف کشور چقدر زیبا و دقیق هم بیرون و هم داخل را دارند مدیریت می کنند. خیلی حکیمانه، خیلی دقیق. ما باید سجده شکر و نماز شکر در اوقات مختلف بخاطر این عنایت و لطف بزرگ الهی که در حق ما و نظام شده بجا بیاوریم. جایگاهی که چنین شخصی در آن قرار گرفته شکرگزاری کنیم که چقدر حکیمانه و دقیق هم مدیریت داخل هم خارج. کار سختی است.

 

 

 

معماری انقلاب توام با اداره جنگ در زمان امام / معماری و مدیریت منطقه و دنیای اسلام و درون کشور وسط تهاجم دشمن در زمان مقام معظم رهبری

 

امام مدیریت ده ساله اش یک سختی بزرگی داشت و آن این بود که انقلاب را می خواست معماری کند. در حین معماری انقلاب یک جنگی بهش تحمیل شده بود که هم باید جنگ را مدیریت کند هم انقلاب را معماری کند. این خیلی کار سختی است و امام این کار را کرد. هم انقلاب را معماری کرد و به دنیا عرضه کرد هم جنگ را مدیریت کرد از مدیریت جنگش هم بهره برداری کرد برای معرفی انقلاب، این کاربزرگی بود. امروز مقام معظم رهبری دقیقاً منطقه را مدیریت می کنند. دنیای اسلام را مدیریت می کنند. دقیقا در همین زمان مدیریت درون کشور را هم انجام می دهند که وحدت و یکپارچگی اش را جلو ببرد بایک آرامش.

 

در بحث مذاکرات مقام معظم رهبری چقدر زیبا و حکیمانه و دقیق در یک سال و خرده ای گذشته مدیریت کردند یک عده در مذاکرات دنبال این بودند که القاء کنند فقط تنها راه این است که ما باید در همه چیز کوتاه بیاییم. اگر بخواهیم برویم در مذاکرات آمریکا و استکبار دست از سر ما بر نمیدارند. آیا این گونه است؟

 

مقام معظم رهبری فرمودند امیدی برای مردم ایجاد شده مدیریت کردند تا این امید جلو برود و اما در این مدیریت حمایت هم کردند. اما هشدارهایمان را هم می دهیم. دلواپسی هایمان را هم داریم. فریادمان را هم می زنیم برای اینکه انقلاب خودمان است بعضی اوقات مردم به ما می آیند می گویند مردم نق می زنند. خب انقلاب خودشان است باید نق بزنند، اصلا افتخار این نظام این است که مردم مال خودشان میدانند، سر مسئول داد می زنند، خب بزنند حقشان است کشور مال خودشان است. مسئولین از خودشان اند. دلواپسی دارند، اعتماد هم میکنند آنجایی هم که باید حمایت هم می کنند سینه چاک می آیند می ایستند حمایت می کنند مگر غیر از این بوده؟ در موقعیت های مختلف  این را نشان دادند. دشمن یکی از راهبردهای جدی عملیاتی اش این است که این وحدت را بشکند. راهبرد دومشان بهانه جویی و ایجاد زمینه برای فشار اقتصادی و افزایش تحریم ها برای انتقام از ملت است.

 

با سند می گوییم در فتنه 88 عده ای از داخل به استکبار می گفتند تحریم ها را سنگین کنید

 

در فتنه 88 دقیقا پیغامی که از طرف فتنه گرها( آدمهایش مشخص اند) سند داریم نه این که فکر کنید تجزیه و تحلیل است. پیغامی که برای استکبار می دادند این بود که اگر می خواهید این حرکت به نتیجه برسد و این نظام کارش تمام شود تحریم ها را سنگین کنید. پیغام دادند. خبرش در روزنامه هاست، دقیقا اولین قطعنامه سازمان ملل در رابطه با بحث تحریم ها چه تاریخی بسته شد؟ دقیقا بعد از فتنه است. چرا؟ برای اینکه اینها پیغام دادند و دشمن هم نگاه کرد دید جمهوری اسلامی این است؟! آدمهایی که گمان می کرد مقابلش قرار دارند الان در برابر انقلاب ایستاده اند. می توانند از این فرصت استفاده کنند و آمدند به میدان.

 

تبعات سنگین فتنه پس از بزرگترین انتخاباتی که می توانست جایگاه کشور را بشدت ارتقا دهد

 

 فتنه چه هزینه سنگینی به دوش نظام و کشور گذاشت؟ در مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی چه هزینه سنگینی گذاشت؟ یکی از آنها این بود که بزرگترین انتخابات بعد از انقلاب تا کنون که بیشترین درصد شرکت کننده را داشت و بهتریم موفقیت را داشت که می شد به عنوان پتکی تو سر استکبار زد و موضع سیاسی ایران را در منطقه بالا ببرد، اینها با فتنه ای که ایجاد کردند تو سر اینها زدند.

 

جایگاه سیاسی را دچار مشکل کردند. در مسائل فرهنگی هم همینطور. راهبرد و جریان عملیاتی سومشان تضعیف اعتقادات مردم نسبت به ولایت و رهبری. چرا؟ برای اینکه آن موتور محرکی که می دیدند و می بینند همه برنامه ها و توطئه هایشان را نقش برآب می کند همین مقوله است. استکبار این را بخوبی فهمید. دشمنان داخلی نیز فهمیده اند. دشمنان اطراف منطقه نیز بخوبی فهمیدهاند. دوستانمان هم بخوبی فهمیده اند.

 

در سفرم به دانشگاه الازهر مصر گفتند شما یک مقوله ای دارید به نام ولایت فقیه، این جریانی که در کشور شما بوجود آمد که ماها هر شب تب و لرز داشتیم که فردا ایران چه خواهد شد، اما ولایت فقیه شما آنچنان مدیریت کرد و زیبا شما را از این بحران بیرون آورد ما این را نداریم

 

سفری به مصر داشتم و ملاقاتی با رئیس دانشگاه الازهر مصر. بحث 2-3ساعته سر اینکه در مسأله بیداری اسلامی این کشور پشتوانه ندارد. چرا شما عقب هستید ؟ چرا شما این مشکلات را دارید؟جر و بحث سنگینی که کردیم آخرین حرفی که به من زد این بود، البته از روی دوستی: شما یک مقوله ای دارید به نام ولایت فقیه، این جریانی که در کشور شما بوجود آمد که ماها هر شب تب و لرز داشتیم که فردا ایران چه خواهد شد، بخاطر علاقه ای که به ایران داشتیم که چقدر سنگین علیه شما دارند حرکت میکنند هرشب با ترس به خواب می رفتیم که چه می شود فردای ایران؟! اما ولایت فقیه شما آنچنان مدیریت کرد و زیبا شما را از این بحران بیرون آورد ما این را نداریم. لذا دشمن و استکبار این را فهمیده همه هم و غم اش را گذاشته اند که این را بزنند. فتنه هم دقیقا همین حرکت را داشت منتهی امروز فنه به شکل دیگری دارد وارد می شود دقیقاً تمام اشکالات، ضعف ها، نواقص، خراب کاری های گذشته شان را دقیقاً آنالیز کرده اند تا دیگر آن اشتباهات را تکرار نکنند. مخصوصا درباره مقوله ولایت فقیه.

 

در جلساتشان گفته اند این بار نباید مستقیم با ولایت فقیه درگیر شویم باید پر و بالش را بزنیم / دردآور است که امروز از تریبون رسمی جایگاه موشکی مان را زیر سئوال می برند

 

در یکی از جلساتی که اینها داشتند همین فتنه ای ها می گویند این دفعه به هیچ وجه نباید با جایگاه ولایت فقیه مستقیم درگیر شویم فقط باید پروبالش را بزنیم. حمله به سپاه برای چیست؟ حساب شده است. خیلی دردآور است. ما جایگاه موشکی کشورمان را زیر سوال ببریم؟ یعنی چه؟ یعنی با امنیت کشور درگیر شدن. خیلی نکته قابل توجهی است. درحالی که ما باید توان امنیتی خودمان را همیشه درصدد بالابردنش باشیم که دشمن به آن طمع نداشته باشد.

 

راهبرد چهارم؛ مشغول سازی داخلی برای نظام با هدف کم کردن نقش ایران در منطقه و تضعیف نقش ایران و در نهایت ضربه به مقاومت.

 

قضایای سوریه بعد از فتنه کلید زده شده گفتند اول بشار بعد حزب اللع و بعد هم ایران / در جلسات وقتی ایران کنار بشار ایستاد با تمسخر به ما می گفتند اول بروید مشکل داخلی خودتان را حل کنید

 

قضایای سوریه و طراحی استکبار برای کنار زدن بشار اسد کی اتفاق افتاد؟ دقیقا بعد از فتنه. برای اینکه دشمن یکدفعه احساس کرد جمهوری اسلامی درونش دچار مشکل شده ضعف پیدا کرده و میتواند مقاومت را در منطقه از بین ببرد. چگونه باید مقاومت را از بین ببرد؟ از بشار که ضعیف ترین است شروع کند. بعد حزب الله. بعد جمهوری اسلامی. این طراحی استکبار است.

 

بعضی اوقات در بعضی کشورها جلسه می رفتیم درباره سوریه حرف می زدیم یکی برمی گشت می گفت شما اول مشکل داخلی خودتان را حل کنید بعد بیایید سراغ حمایت از بشار! ما میدانستیم که خیلی مشکل نداریم بالاخره اقتدار نظام در داخل بسیار بالاست که با این فتنه ها دچار مشکل نشود  اما بیرون که اینجوری نگاه نمی کنند. میگویند آقا مشکل خودت را حل کن.

 

و آخرین مرحله عملیات راهبرد فتنه براندازی نظام بود. مقام معظم رهبری در یکی  از فرمایشاتشان به این نکته اشاره کردند در آینده خواهید فهمید که فتنه چه را دنبال می کرد و 9دی و حضور مردم در 9 دی چه چیزی را نقش بر آب کرد.

 

بگو و مگو با ولیعهد عربستان بر سر خط مقاومت / به رغم خواست استکبار اقتدار و پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت در سراسر منطقه

 

خوب است در این مباحث نگاهی به تحولات منطقه داشته باشیم. امروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ 51 روزه در غزه خیلی برای دنیا پیام دارد. خصوصاً دنیای استکبار. پیروزی خط مقاومت در سوریه. بیش از 3 سال همه دنیا با همه هستی و توان میگویند بشار باید برود. جمهوری اسلامی هم در راسش ولایت ایستاده و می گوید بشار باید بماند. مقوله اش مقوله مقاومت است.

 

4-5 ماه بعد از قضیه سوریه در یک مأموریتی من قرار شد با ولیعهد عربستان در رابطه با سوریه صحبت کنم وقتی رفتم صحبت کنم یکی از بحث های سنگینی که در بحث سوریه شد دقیقا این بود، سوریه مقوله اش مقوله مقاومت است و مقاومت باید بشکند.

 

همه دنیا حرفشان این است. نکته اش این است مقوله مقاومت مقوله ای است در رابطه با یک کشور عربی. می گفت ما در جنگ شما با عراق با همه هستی و توانمان از صدام حمایت کردیم حالا 23 سال از جنگ گذشته بود می گفت. علت را هم عرب بودن میدانست.

 

حالا شما نامردها عروبت(عرب بودن) منطقه فلسطین را چه میگویید؟ که باید بیاید از غربت مردم فلسطین حمایت بکند؟ بعد از اینکه گفت از صدام حمایت کردیم گفتم چند سوال دارم: اول اینکه الان صدام کجاست؟ جمهوری اسلامی کجاست؟ دوم اینکه صدام با پول کجا ساقط شد؟ سوم اینکه امروز حکومت عراق دست کیست؟ روز اربعین 20 میلیون آدم از کجا آمد؟ شما 4 میلیون زائر دارید سالی یکبار توش موندید! 20 میلیون جمعیت در اربعین آمد، اتفاقی هم نیفتاد. تازه این هزینه ها که شما میکنید و سرمایه گزاری هایی که شما میکنید اینها نکردند پای برهنه آمدند حتی . حالا اینها دنبال چه اند در این بحث های منطقه؟ نکته مهم این است ک اول می خواهند یکپارچگی جهان اسلام را از بین ببرند.

 

لینک ادامه خبر در منبع