گروه : عمومی
ساعت : ۱۵:۴۳
شناسه : 2702
تاریخ : ۱۶ دی ۱۳۹۳
حکم نهایی سران فتنه صادر می شود؟

۲۳۰ نفر از نمایندگان مجلس با تأکید بر اینکه حصر سران فتنه را اقدامی قانونی می‌دانیم، تصریح کردند: منتظریم تا قوه قضائیه بعد از اتمام مهلت شورایعالی امنیت ملی با قاطعیت نسبت به ظلم‌کنندگان در حق ملت ایران در انتخابات ۸۸ تصمیم‌گیری کند. به گزارش“کانون سبحان“؛ ، 230 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با […]

۲۳۰ نفر از نمایندگان مجلس با تأکید بر اینکه حصر سران فتنه را اقدامی قانونی می‌دانیم، تصریح کردند: منتظریم تا قوه قضائیه بعد از اتمام مهلت شورایعالی امنیت ملی با قاطعیت نسبت به ظلم‌کنندگان در حق ملت ایران در انتخابات ۸۸ تصمیم‌گیری کند.

به گزارشکانون سبحان“؛ ، 230 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از همه شخصیت‌ها، جریانات، رسانه‌ها و صدا و سیما به دلیل گرامیداشت یوم‌الله 9 دی تقدیر و تشکر کردند.

 

 

متن کامل این بیانیه که ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

9 دی یوم اللهی است که ملت ایران با خلق این حماسه، پیام محمد (ص) را به جهانیان رساندند و ایستادگی بر سر اصول ملی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جهانیان یادآور شدند و با حضور چند ده میلیونی خود پیروی از آرمان‌های امام راحل و تبعیت از امام خامنه‌ای را به نمایش گذاشتند و ریشه فتنه را سوزاندند.

 

یادآوری هر ساله 9 دی و بزرگداشت این حماسه ملی، نه تنها تحقق مطالبه رهبری معظم انقلاب در زنده نگه داشتن این روز ملی، بلکه در واقع از جمله تقویت بنیه دفاعی میهن اسلامی است.

 

بی‌شک دشمنان ملت ایران و فریب‌خوردگان فتنه‌گر داخلی در یادآوری این حماسه تاریخی و نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در خنثی کردن فتنه 88 بیم دارند، چراکه یادآوری ریشه‌های شبه کودتای سال 88 سبب بیداری هر ساله نسل‌های مختلف جامعه و روشن شدن خط نفاق جدید خواهد شد.

 

ما نمایندگان امضاکننده این بیانیه ضمن تعظیم مجدد در برابر عظمت ملت بزرگ و بیدار ایران اسلامی که یوم‌الله 9 دی را خلق کردند، پایبندی خود را بر اصول مورد تأکید مردم در 9 دی سال 88 اعلام و با تأکید بر نگهبانی از خط قرمزی که رهبر معظم انقلاب درباره فتنه 88 تعیین کردند،‌ نه تنها حصر سران فتنه را اقدامی قانونی می‌دانیم، بلکه منتظریم تا قوه قضائیه بعد از اتمام مهلت شورایعالی امنیت ملی، با قاطعیت نسبت به ظلم‌کنندگان بر حق ملت ایران و کسانی که به دنبال از بین بردن حق‌الناس در انتخابات سال 88 بودند، تصمیم‌گیری کند.

 

همچنین از تمام رسانه‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی و شخصیت‌هایی که با بزرگداشت یوم‌الله 9 دی بر تحقق مطالبات مردم و محاکمه سران فتنه تأکید کردند، سپاسگزاریم، به ویژه از رسانه ملی تقدیر می‌کنیم که با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده با تهیه میزگردها،‌ اخبار و گزارش‌های روشنگرایانه درباره فتنه 88 به مطالبه رهبری معظم انقلاب پاسخ درخور داد که به دور از شعارزدگی بود و عمق شعارهای 9 دی 88 که حرف اصلی ملت ایران بود را به نمایش گذاشت و جریان تفرقه‌انداز و دروغ‌گو را بیش از پیش رسوا کرد و با نمایش حضور چند 10 میلیونی ایران اسلامی در 9 دی 88 توانست جلوه کوچکی از این نماد وحدت ملی را یادآور شود.