گروه : عمومی
ساعت : ۱۶:۲۰
شناسه : 2705
تاریخ : ۱۶ دی ۱۳۹۳
سید سعید شاهرخی:متاسفانه معتادان خیابانی ولگرد معضلاتی در برخی شهرهای استان ایجاد کرده اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر ضرورت ساماندهی معتادان خیابانی در این استان تاکید کرد. به گزارش “کانون سبحان“ سید سعید شاهرخی ظهر سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان با انتقاد از عدم انجام اقدامات لازم در زمینه ساماندهی معتادین خیابانی در استان اظهار داشت: متاسفانه در این زمینه از سوی […]

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر ضرورت ساماندهی معتادان خیابانی در این استان تاکید کرد.

به گزارشکانون سبحان سید سعید شاهرخی ظهر سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان با انتقاد از عدم انجام اقدامات لازم در زمینه ساماندهی معتادین خیابانی در استان اظهار داشت: متاسفانه در این زمینه از سوی متولیان امر کوتاهی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی معتادان خیابانی در سطح شهرهای لرستان از سوی دستگاه های اجرایی استان عنوان کرد: متاسفانه معتادان خیابانی ولگرد معضلاتی در برخی شهرهای استان ایجاد کرده اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه این معتادان خیابانی ولگرد امنیت و بهداشت عمومی جامعه را خدشه دار کرده اند بیان داشت: در این راستا همه دستگاه های اجرایی که در با این حوزه مرتبط هستند باید اقدامات لازم را در رابطه با ساماندهی و جمع آوری این معتادان خیابانی از سطح شهرهای استان انجام دهند.

شاهرخی ادامه داد: معتادان خیابانی مشمول شرایط ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر هستند که با توجه به تاکیدات استاندار لرستان و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باید در راستای جمع آوری آنها از سطح شهرها اقدام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ادامه داد: در این راستا باید مصوبات شورای هماهنگی مواد مخدر استان به طور جدی پیگیری و اجرایی شوند.

شاهرخی همچنین بر ضرورت اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد در استان از سوی دستگاههای اجرایی مرتبط تاکید کرد و گفت: بسیاری از دستگاه های ذی ربط در حوزه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر وظیفه ذاتی دارند و باید در این حوزه فعالیت مستمر داشته باشند.

وی همچنین بر ضرورت ایجاد گرم خانه با توجه به قرار گیری در فصل سرمایه برای معتادان بی خانمان در استان تاکید کرد.

خبرنگار مهر،