گروه : عمومی
ساعت : ۲۱:۴۵
شناسه : 2734
تاریخ : ۲۱ دی ۱۳۹۳
معارفه اسد نصرالهی به عنوان رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت

در مراسمی رئیس جدید اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کوهدشت معارفه شد.   به گزارش“کانون سبحان“، ظهر یکشنبه آئین معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت با حضور محمدرضا دالوند، معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان در محل این اداره در کوهدشت برگزار شد.   در این مراسم […]

در مراسمی رئیس جدید اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کوهدشت معارفه شد.

 

به گزارشکانون سبحان“، ظهر یکشنبه آئین معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت با حضور محمدرضا دالوند، معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان در محل این اداره در کوهدشت برگزار شد.

 

در این مراسم اسد نصرالهی به عنوان به رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت معرفی و از خدمات علی یاری رئیس قبلی این اداره تقدیر به عمل آمد.

 

اسد نصرالهی از کارمندان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت بوده است.

 

رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شناخت خوبی از روند کاری اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت دارم و تلاش خواهم کرد با همکاری و تعامل بین بخشی با دیگر ادارات این شهرستان، در راستای بهبود فعالیتهای این اداره گام بردارم.

 

نصرالهی بر لزوم برنامه ریزی و هدفگذاری در هر سه حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت تاکید کرد و ادامه داد: امیدوارم با همکاری کارکنان این اداره بتوانیم در چارچوب قانون و دستورالعمل های سازمان مربوطه ضمن استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود عملکرد این مجموعه را ارتقا دهیم.