گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه » نماز جمعه کوهدشت
ساعت : ۱۶:۱۵
شناسه : 2760
تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۳
امام جمعه کوهدشت: توهین مجله ننگین« شارلی ابدو» فرانسه رابه پیامبر اسلام ،حضرت محمد مصطفی(ص)را محکوم می کنیم/تعبیر آن نماینده مجلس تعبیری زشت و ناعاقلانه بود.+عکس

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت در واکنش به سخنان مطهری نماینده مجلس  گفت: نماینده مجلس قسم خورده که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاورد های انقلاب اسلامی ایران باشد نه اینکه حرف هایی بزند که آمریکا و اسرائیل خوشحال گردند. به گزارش “کانون سبحان“؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت […]

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت در واکنش به سخنان مطهری نماینده مجلس  گفت: نماینده مجلس قسم خورده که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاورد های انقلاب اسلامی ایران باشد نه اینکه حرف هایی بزند که آمریکا و اسرائیل خوشحال گردند.

به گزارش کانون سبحان؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت در واکنش به سخنان مطهری نماینده مجلس گفت: نماینده مجلس قسم خورده که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاورد های انقلاب اسلامی ایران باشد نه اینکه حرف هایی بزند که آمریکا و اسرائیل خوشحال گردند.

 

واکنش به سخنان علی مطهری در مجلس

امام جمعه کوهدشت در توصیف 9دی افزود:  آن روز، روزی بود که مردم برای دفاع از ارزش ها به میدان آمدندونیز با این حضور مشت محکمی به دهان استکبار جهانی زدند . وی در ادامه افزود:  آن تعبیر زشتی که آن نماینده بکار بردند کار عاقلانه ای نبود. وی ادامه داد: مگر وظیفه نماینده مجلس چیست؟ نماینده قسم خورده که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاورد های انقلاب اسلامی ایران باشد  نه اینکه حرف های  حرف های عجیب و غریبی بزند که آمریکا و اسرائیل خوشحال گرداند. وی ادامه داد: ما حتی نمی خواهیم اسم این نماینده را ببریم زیرا کوچک تر از آن است که اسم وی را ببریم .

 

  حجت الاسلام طهماسبی در ادامه گفت: واقعا سزاورا نیست در شرایطی که دشمنان اسلام این همه هجوم را بر علیه مسلمین آغاز کرده اند چنینی حرفهایی را مطرح کنند، این عقل سیاسی نیست، آیا این خدمت به کشوره؟ آیا اینها مسائل اصلی کشوره؟ وی ادامه داد:   ان شا الله امیدواریم از خواب غفلت بیدار شوند، ما باید گوش به فرمان آقا مقام معظم رهبری باشم.

تحلیل کوتاهی در مورد دنیای اسلام

امام جمعه کوهدشت ضمن تحلیل کوتاهی در مورد دنیای اسلام فرمود:  چه خبر است در دنیای به اصطلاح متمدن غربی و پرمدعا ووظیفه جهان اسلام در این شرایط چیست؟

ما به پیامبران آسمانی احترام می گذاریم قرآن نیزفرموده است به تمام پیامبران الهی احترام بگذاریم . در کشور ها مسیحی ها با کمال احترام زندگی می کنند. متاسفانه در کشور فرانسه که می گویند مهد تمدنند خود روسای جمهور  پشتیبانی می کنند  از مجله ننگین «شارلی ابدو » مجله ای که در ماه های اخیر   دست زده به اهانت بالاترین انسان روی زمین ،افتخار همه پیامبران و بشریت عقل کل یعنی  خاتم ان یعنی لولاکو مخلقتک الافلاک و یعنی  پیامبر نور و عدالت و آزادی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، پشت صحنه چه خبر است، ما این حرکت را محکوم می کنیم.

 

 گفتنی می باشد در پایان نماز جمعه ضمن بیان شعار هایی این حرکت و توهین نشریه فرانسوی محکوم شد.

 

 

 

 

گزارش و عکس: حمید آدمی / مدیر سایت