گروه : اخبار مهم » بین الملل » سیاسی
ساعت : ۱۲:۴۰
شناسه : 27621
تاریخ : ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
رئیس جمهور شوم، توافق هسته‌ای ایران را تکه تکه می‌کنم ! رئیس جمهور شوم، توافق هسته‌ای ایران را تکه تکه می‌کنم !

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر ادعای خود را علیه برجام مطرح کرد.

کروز نامزد ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، انتخابات ایالتی درون حزبی برای هریک از دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در ایالت ویسکانسین برگزار شد و در حزب جمهوری خواه،سناتور تد کروز توانست پیروز این ایالت باشد. وی پس از اعلام نتایج قطعی انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان در جمع طرفدارانش در شهر میلواکی مرکز ایالت ویسکانسین حاضر شد و سخنرانی کرد.

کروز ضمن تشکر از حامیانشان گفت:« امشب به پیروزی باورنکردنی دست یافتیم. امشب نقطه عطفی به شمار می رود. نتایج انتخابات نشان دهنده پیام مردان و زنان سختکوش ایالت ویسکانسین به کل مردم آمریکا است مبنی بر اینکه ما با انتخابی واقعی مواجه هستیم. مسیر سیاسی ملی کشور دو هفته پیش شروع به تغییر کردو این تغییر در ایالت یوتا بود که ما توانستیم شصت و یک درصد آراء را به دست آوریم که پیروزی با قاطعیت بود. ما توانستیم همه آرای هیئت های اولیه انتخابات را از آن خودمان کنیم. در ایالت های دیگر نیز این روند پیروزی های ما ادامه دارد. امشب شب بدی برای هیلاری کلینتون است. نتیجه انتخابات درون حزبی دموکراتها برای او امشب بد بود و نتایج انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان ، برای او بدتر هم شد!  ما در حال پیروز شدن هستیم زیرا حزب جمهوری خواه را متحد کرده ایم. پیام نتایج انتخابات امشب، وحدت جمهوری خواهان است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه گفت:« اگر بنده رئیس جمهور شوم، شما شاهد رئیس جمهوری خواهید بود که در کنار اسرائیل بایستد. شما فردی را خواهید دید که با قاطعیت و به دور از عذرخواهی از دیگران در عرصه بین المللی اقدام کند. شما فردی را مشاهده خواهید کرد که بجای مذاکره با تروریست ها (کنایه از ایران)، توافق هسته ای فاجعه بار با ایران را تکه تکه خواهد کرد. ما تروریسم افراطی را شکست خواهیم داد و گروه (تروریستی) داعش را کاملا نابود خواهیم کرد. ما رئیس جمهوری خواهیم داشت که امنیت کشور را تامین کند.»
وی در ادامه افزود:«ما رئیس جمهوری خواهیم داشت که حامیان نظامیان در نیروی زمینی و هوایی و دریایی و نیروی پلیس خواهد بود. مسائل اصلی در انتخابات آتی عبارتند از اشتغال، آزادی و امنیت. نظام اقتصاد ازاد آمریکا، بزرگترین موتور رشد کشور است که سبب رشد کشور شده است. ما باید برای آینده و فرزندانمان مبارزه کنیم. ما ازاد هستیم که انتخاب کنیم. ما همچنان حزب جمهوری خواه را متحد می کنیم.»