گروه : عمومی
ساعت : ۲۰:۵۵
شناسه : 2769
تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۳
مجوز وزارت ارشاد به خوانندگی یکی از اعضای گروهک کومله!!! +تصویر

این اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آن هم در آستانه سالروز عملیات کربلای 5 نه تنها خیانت به خون شهداست بلکه زنده کردن فعالیت گروهک کومله و اعطای مجوز فعالیت به ایشان با نام دیگر توهین به ملتی است که سال ها مشت هایشان را گره کردند تا کسی یک تکه از سرزمین شان […]

این اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آن هم در آستانه سالروز عملیات کربلای 5 نه تنها خیانت به خون شهداست بلکه زنده کردن فعالیت گروهک کومله و اعطای مجوز فعالیت به ایشان با نام دیگر توهین به ملتی است که سال ها مشت هایشان را گره کردند تا کسی یک تکه از سرزمین شان را به شرق و غرب نفروشد.

 

 

 

 

به گزارش سرویس فرهنگی کانون سبحان، در ادامه فعالیت های ضد فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که تاکنون صدای بسیاری از دلسوزارن فرهنگی را درآورده است، این وزارتخانه در اقدام قابل تامل دیگری، بعد از چند دهه به موسسه فرهنگی هنری «آوای ماد» که متعلق به برخی اعضای گروهک کومله بوده و تاریخچه عملکرد و موضع گیری های ایشان علیه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه های بیگانه موجود است، مجوز فعالیت داده است.

بنابر این گزارش موسسه فرهنگی هنری «آوای ماد» متعلق به ناصر رزازی، متولد 1331 از سنندج، خواننده مشهور کرد زبان است، همسرش مرضیه فریقی که در سال 1383 درگذشت نیز خواننده کرد و از اعضای گروهک کومله بود، خواهر زن ناصر رزازی، سوسن فریقی نیز از اعضای حزب کومله بود  که در جنگ مسلحانه معدوم شده است، از سه فرزند ناصر رزازی، دخترش دلنیا نیز به خوانندگی روی آورده است.

این خانواده که همگی به مخالفت و عناد با نظام مقدس جمهوری اسلامی اذعان داشته و در 8 سال دفاع مقدس با حضور جدی در میان اعضای گروهک کومله، جوانان بسیاری از خاک ایران را به شهادت رسانده و دستمزد خود را از غرب دریافت کرده اند هم اکنون قرار است همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 5، ضمن افتتاح موسسه فرهنگی خود با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آلبوم موسیقی «چیاوان» اثر مشترک ناصر رزازی و زکریا یوسفی را منتشر کنند.

 

 

عضویت ناصر رزازی در گروهک کومله که منجر به شهادت بسیاری از بسیجیان شد

 

خوانندگی ناصر رزازی به زبان کردی در شبکه های بیگانه

 

 

ناصر رزازی از اعضای معروف گروهک محارب حزب کومله است که با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به عراق گریخت، با آغـاز جنگ تحمیلی و درگیری های داخلی در عراق به سوئـد، بهشت ضدانقلاب و گروهک های برانداز رفت و در آن جا ساکن شد. او در سال های گذشته پانزده (15) آلبوم موسیقی به زبان کردی تولید کرده است.

ناصر رزازی در اسفند ماه 1390 طی مصاحبه ای با BBC فارسی ضمن به چالش کشاندن نظام اسلامی گفت: جمهوري اسلامي زبان، آواز و ترانه هاي كُردي را از بين برده و خوانندگان آن را بشدت سركوب مي كند.
 

 

 

مصاحبه رزازی با شبکه BBC علیه نظام جمهوری اسلامی

 

 

 

این اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آن هم در آستانه سالروز عملیات کربلای 5 نه تنها خیانت به خون شهداست بلکه زنده کردن فعالیت گروهک کومله و اعطای مجوز فعالیت به ایشان با نام دیگر توهین به ملتی است که سال ها مشت هایشان را گره کردند تا کسی یک تکه از سرزمین شان را به شرق و غرب نفروشد.

خون شهدای کربلای 5 و خون جوانان به شهادت رسیده توسط گروهک کومله فردا نظاره خواهند کرد که آیا به راستی آلبوم چنین اشخاص معاندی در خانه موسیقی رونمایی خواهد شد؟!

منبع:جام نیوز