گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۲:۵۸
شناسه : 27702
تاریخ : ۲۱ فروردین ۱۳۹۵
بازدید بیش از 800 هزار نفر از امامزاده محمد(ع) کوهدشت بازدید بیش از 800 هزار نفر از امامزاده محمد(ع) کوهدشت

مدیر آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کوهدشت گفت: طی سال جاری تاکنون بیش از 800 هزار نفر از امامزاده محمد(ع) کوهدشت زیارت و دیدن کردند.

خبرگزاری فارس: زیارت بیش از 800 هزار نفر از امامزاده محمد(ع) کوهدشتبه گزارش «کانون سبحان»؛ پیمان مستوفی امروز  اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 800 هزار نفر از امامزاده محمد(ع) کوهدشت زیارت کرده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته بالای 22 درصد افزایش داشته است.
این مسئول یادآورشد: این امامزاده با سه واسطه به امام موسی کاظم(ع) می‌رسد و سالانه شاهد سیل عظیم زائران این امامزاده واجد تعظیم در سراسر کشور هستیم.

 

 

وی با بیان اینکه زائران این امامزاده در سراسر کشور هستند، تصریح کرد: طرح آرامش بهاری امسال در چهار غرفه با حضور پنج مبلغ از حوزه علمیه قم و استان لرستان برگزار شد که بیش از 400 هزار زائر در این طرح شرکت کردند.
مستوفی اظهار داشت: امسال تمام امکانات رفاهی این امامزاده در اختیار زائران آن قرار گرفتند.
مدیر آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کوهدشت گفت: قبل از عید نوروز هتل این امامزاده با زیربنای 600 متر مربع در سه طبقه و 20 سوئیت به صورت شبانه‌روزی در اختیار زائران این امامزاده قرار دارد.
وی در ادامه از مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان به خاطر توجه ویژه به این امامزاده تقدیر و تشکر کرد و افزود: باید از تمام پرسنل این امامزاده به ویژه 28 خادم ثابت، فصلی و افتخاری تقدیر کنیم.

 

 

مستوفی از مدیر اوقاف و امور خیریه کوهدشت و تمام دستگاه‌های بخش درب گنبد، نیروی انتظامی، گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر، هلال احمر، اورژانس 115و … تقدیر کرد.