گروه : اخبار مهم » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۲:۴۰
شناسه : 27735
تاریخ : ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
هشدار جدی استاندار لرستان خطاب به مسئولین /برخورد شدید برای مدیرانی که عملکرد مطلوبی نداشته باشند! هشدار جدی استاندار لرستان خطاب به مسئولین /برخورد شدید برای مدیرانی که عملکرد مطلوبی نداشته باشند!

استاندار لرستان بر لزوم اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در این استان تاکید کرد.

81875788-70370260

به گزارش«کانون سبحان»؛ هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در جلسه احیا ظرفیتهای راکد لرستان در سخنانی با تاکید بر لزوم اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در لرستان همچنین برداشتن چالش های پیش روی در این زمینه اظهار داشت: در این راستا مدیرانی که در این رابطه عملکرد مطلوبی نداشته باشند با آنها برخورد شدیدی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه هر مدیری که در مقابل اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی بایستد شدیدا با آن برخورد خواهیم داشت عنوان کرد: موضوع توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی و اجرای آنها در مقام عمل در سطح ملی مورد توجه ویژه قرار دارد.

استاندار لرستان با اشاره به عزم جدی دولت در رابطه با اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در کشور بیان داشت: این سیاستهای اقتصاد مقاومتی در لرستان باید به صورت جدی تری اجرا شوند.

بازوند با تاکید بر لزوم به کارگیری همه ظرفیتهای موجود برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در لرستان بیان داشت: در این راستا احیا ظرفیتهای راکد استان از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته به طوریکه برخی از این ظرفیتها بیش از ۱۰ تا ۱۲ سال بود که راکد باقی مانده بودند.

وی با بیان اینکه امسال نیز احیا ظرفیتهای راکد استان به شکل جدی تر در دستور کار قرار گرفته است تصریح کرد: در این راستا سند احیا ظرفیتهای راکد استان لرستان تهیه شده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی لرستان بر اساس اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و همچنین عملکرد آنها در رابطه با احیا ظرفیتهای راکد استان مورد ارزیابی قرار می گیرد گفت: در این راستا بخش خصوصی نیز باید دولت را برای اجرای این اقدامات کمک کند چرا که معنای اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی با مشارکت همگان برای توسعه استان است.