گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان » عمومی » کانون مساجد » کانون مساجد کوهدشت
ساعت : ۱۷:۴۳
شناسه : 2788
تاریخ : ۲۹ دی ۱۳۹۳
راه یابی ماه نامه “آفتاب ” کانون فرهنگی و هنری مسجد فاطمیه(س)کوهدشت به مرحله کشوری هفتمین جشنواره کشوری «محراب قلم»

نشریات و وبلاگ های منتخب مرحله ی منطقه ای هفتمین جشنواره محراب قلم اعلام شدند.

 

 

به گزارشکانون سبحان، نشریات و وبلاگ های منتخب مرحله ی منطقه ای هفتمین جشنواره محراب قلم اعلام شدند.

مسئول فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هفتمین جشنواره منطقه‌ای نشریات تجربی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: مرحله ی منطقه‌ای با حضور برگزیدگان استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، خوزستان، ایلام، بوشهر، کرمانشاه، فارس و کهگیلویه و بویراحمد در ۲۴ و ۲۵ دی ماه در یاسوج برگزار شد.

سیدخالق رامینه گفت: ۸۰ نشریه و ۷۵ وبلاگ به دبیرخانه این همایش راه یافتند که از بین آن ها ۹ نشریه و ۳ وبلاگ به عنوان منتخب منطقه ای به مرحله کشوری راه یافتند.

وی در ادامه افزود: نشریه «آفتاب» و «فرهنگ بختیاری» از استان لرستان، نشریه «فرهنگ ایثار» و «منجی» از استان بوشهر، نشریات «گلبانگ محراب»، «شاهد» و «سفیر نور» از استان خوزستان و نشریه «ایلواره» و «آفتاب» از شهرستان کهگیلویه به عنوان منتخبین مرحله منطقه ای جهت رقابت به مرحله ی کشوری هفتمین جشنواره «محراب قلم» راه یافتند.

 

وی در پایان اظهار داشت: در بخش وبلاگ نویسی این جشنواره نیز وبلاگ های آقایان؛ جمال الدین کار اندیش از استان کهگیلویه و بویراحمد، احمد بادپر قو از استان بوشهر و کرامت امینی از استان فارس به عنوان ۳ وبلاگ منتخب جشنواره انتخاب و راهی مرحله ی کشوری شدند.

لازم به ذکر است که نشریه آفتاب در شهرستان کوهدشت فعال بوده و مدیر مسئول آن حسین ناصری خبرنگار فعال پایگاه خبری کشکان است. برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون داریم.

کانون سبحان“، این موفقیت را به جناب  آقای حسین ناصری و دیگر مجموعه نشریه آفتاب تبریک عرض می نماید”