گروه : عمومی
ساعت : ۲۱:۳۰
شناسه : 2790
تاریخ : ۲۹ دی ۱۳۹۳
تصاویری از حاج قاسم سلیمانی و شهید جهاد مغنیه

در میان شهدای حمله رژیم صهیونیستی نام چهره شناخته شده ای دیده می شود، جهاد عماد مغنیه، فرزند فرمانده شهید حزب الله عماد مغنیه یکی از افرادی است که در این حمله به شهادت رسیده است. به گزارش“کانون سبحان“؛ عصر امروز خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر حمله هلیکوپترهای صهیونیستی به منطقه “مزارع […]

در میان شهدای حمله رژیم صهیونیستی نام چهره شناخته شده ای دیده می شود، جهاد عماد مغنیه، فرزند فرمانده شهید حزب الله عماد مغنیه یکی از افرادی است که در این حمله به شهادت رسیده است.

به گزارشکانون سبحان“؛ عصر امروز خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر حمله هلیکوپترهای صهیونیستی به منطقه “مزارع الامل” در ریف القنیطره که در اثر آن تعدادی از فرماندهان نظامی حزب الله لبنان به شهادت رسیدند.

 

بعدازظهر امروز بود که اعلام شد یک بالگرد اسرائیلی، دو موشک به نقطه‌ای در جنوب سوریه شلیک کرد.این بالگردرژیم صهیونیستی نقطه‌ای در شهرک «مزرعة الامل» در منطقه قنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار داد.

 

 

 

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن تایید خبر هدف گرفتن نیروهای این گروه را در سوریه  اعلام کرد 5 تن از مبارزان این گروه به شهادت رسیده اند.

 

بنابراین خبر محمد عیسی، ابراهیم حجازی، محمد علی حسن، غازی علی ضاوی، علی حسن ابراهیم از شهدای این حمله هستند.

 

اما در میان شهدای حمله رژیم صهیونیستی نام چهره شناخته شده ای دیده می شود، جهاد عماد مغنیه، فرزند فرمانده شهید حزب الله عماد مغنیه یکی از افرادی است که در این حمله به شهادت رسیده است.

 

حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد حمله امروز اسرائیل را پاسخ خواهد داد.

 

جهاد مغنیه یکی از دو فرزند شهید عماد مغنیه بود که همواره همراه پدر بود ، به طوری که برخی از سید حسن نصرالله و سردار قاسم سلیمانی از پدران معنوی وی یاد می کنند. 

گفتنی است، شهید عماد مغنیه از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان بود که در 23 بهمن 1386 در انفجاری در دمشق ترور شد.

براساس گزارشات، شهید جهاد مغنیه پس از شهادت پدر فرماندهی حزب الله در بلندی های جولان را بر عهده داشته است.