گروه : عمومی
ساعت : ۱۹:۲۱
شناسه : 2802
تاریخ : ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
مرتضی طاهریان: در دوران انقلاب مساجد به معنای واقعی پایگاه وحدت بوده است.

جانشین کمیته مساجد کشور، با بیان اینکه مساجد در دوران انقلاب به معنای واقعی جایگاه وحدت مسلمانان بود، بر ضرورت تقویت مساجد و کارکردهای آن در جامعه تاکید کرد. به گزارش “کانون سبحان“؛، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی هنری ستاد عالی مساجد کشور، و جانشین رئیس کمیته مساجد کشور، امروز(2بهمن) در جلسه کمیته مساجد استان لرستان، […]

جانشین کمیته مساجد کشور، با بیان اینکه مساجد در دوران انقلاب به معنای واقعی جایگاه وحدت مسلمانان بود، بر ضرورت تقویت مساجد و کارکردهای آن در جامعه تاکید کرد.


به گزارش کانون سبحان“؛، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی هنری ستاد عالی مساجد کشور، و جانشین رئیس کمیته مساجد کشور، امروز(2بهمن) در جلسه کمیته مساجد استان لرستان، اظهار کرد: در دوران انقلاب مساجد به معنای واقعی پایگاه وحدت بوده است.

 

وی، افزود: در آن دوران وحدت بین اهالی دین و علاقمندان به ارزش های دینی با محوریت مسجد و روحانیت و به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت.

 

طاهریان، با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که مساجد سنگر هستند، تصریح کرد: مساجد از صدر اسلام تاکنون پایگاه و سنگر دین اسلام بوده اند.

 

وی، با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب مساجد بوده است، افزود: جهت صیانت از انقلاب باید مساجد و کارکرد های آن تقویت شود.

 

این مقام مسئول، با بیان اینکه مساجد نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند، خاطرنشان کرد: مهم ترین وظیفه ما قدردانی و حراست از جایگاه مساجد است که در پیروزی انقلاب اثر گذار بوده اند.