گروه : عمومی
ساعت : ۱۹:۳۶
شناسه : 2806
تاریخ : ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
معرفی استانداری لرستان به عنوان دستگاه برتر در زمینه ایجاد سازمان الکترونیک

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری لرستان گفت: این استانداری به عنوان دستگاه برتر و پیشگام در زمینه ایجاد سازمان الکترونیک در سال 93 معرفی شد.     به گزارش “کانون سبحان“؛ ‘کامبیز پورسیف’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استانداری لرستان در بررسی انجام شده از سوی اجلاس مدیران […]

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری لرستان گفت: این استانداری به عنوان دستگاه برتر و پیشگام در زمینه ایجاد سازمان الکترونیک در سال 93 معرفی شد.

 

 

به گزارش کانون سبحان“؛ ‘کامبیز پورسیف’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استانداری لرستان در بررسی انجام شده از سوی اجلاس مدیران دبیرخانه های نظام اداری کشور واقع در نهاد ریاست جمهوری به عنوان دستگاه پیشگام و برتر در زمینه ایجاد سازمان الکترونیک معرفی شده است.

وی اظهار داشت: مواردی از جمله توسعه شبکه دولت، ویدئو کنفرانس، اتوماسیونهای اداری و مالی، وب سایت ، پورتال ، الکترونیکی کردن خدمات ، توسعه خدمات و الکترونیکی نمودن فرآیند های دفاتر پیشخوان ازجمله شاخصهای ایجاد سازمان الکترونیک است.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز استانداری لرستان در برخی از این شاخص ها از جمله شبکه دولت ویا کارگروه دفاتر پیشخوان، برتر بوده که در ارزیابی اخیر ، این استانداری موفق به کسب رتبه برتر در تمامی شاخص ها شده است.