گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » ورزشی
ساعت : ۱۳:۱۰
شناسه : 28092
تاریخ : ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
روح‌الله دل‌انگیز:هدف مان ارتقای عنوان سومی سال گذشته است./امیدوارم شاهد حمایت‌های بیشتری باشیم. روح‌الله دل‌انگیز:هدف مان ارتقای عنوان سومی سال گذشته است./امیدوارم شاهد حمایت‌های بیشتری باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوا گفت: هدف ما از حضور در مسابقات جهانی ارتقای سکوی سوم سال قبل و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی است.

روح الله دل انگیز طالب نعمت پور پتانسیل کشتی گرفتن و افتخار آفرینی تا المپیک 2020 را داشت.به گزارش «کانون سبحان»؛ روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط فرنگی‌کاران ناشنوای جوان برای حضور در مسابقات جهانی گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. از اواخر آبان ماه سال گذشته اردوها را آغاز کردیم و اکنون هشتمین اردو در حال سپری شدن است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شهریار از نظر حریف تمرینی در شرایط خوبی قرار داریم اردوی تیم ملی را در آنجا برگزار می‌کنیم. البته شرایط در این رده سنی و با توجه به ناشنوا بودن کشتی‌گیران بسیار پیچیده و خاص است و همه چیز به شرایط روحی و روانی کشتی‌گیر در روز مسابقه بستگی دارد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوا تصریح کرد: میزبانی به ما کمک می‌کند تا با حمایت‌های مردم بتوانیم نتیجه خوب کسب کنیم. هدف ما ابتدا ارتقای عنوان سومی سال گذشته و سپس تلاش برای رسیدن به سکوی قهرمانی است که خیلی دور از دسترس نیست.

دل‌انگیز با اشاره به اینکه از مسئولان ورزش درخواست می‌کنیم در این روزهای باقیمانده حمایت بیشتری از تیم‌های کشتی ناشنوایان داشته باشند، گفت: به هر حال مسابقات در سطح جهانی به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود و حمایت‌های مسئولان می‌تواند به افزایش انگیزه ورزشکاران و مربیان کمک کند تا با قدرت بیشتری به میدان برویم. امیدوارم در این چند روز باقیمانده شاهد حمایت‌های بیشتری باشیم چراکه تمام زحمات به دوش فدراسیون بوده است و ورزشکاران ناشنوا نیازمند حمایت‌های ویژه‌ای هستند.

به گزارش کانون سبحان، مسابقات کشتی ناشنوایان قهرمانی جهان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش آزاد و فرنگی از 12 تا 21 اردیبهشت ماه به میزبانی کشورمان در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/