گروه : عمومی
ساعت : ۱۰:۰۳
شناسه : 2811
تاریخ : ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
گازرسانی بخش درب گنبد تا پایان سال 93

بخشدار درب گنبد گفت: مردم بخش درب گنبد تا پایان سال 93 صاحب گاز می‌شوند. به گزارش “کانون سبحان“؛ محمد آب‌باریکی اظهار کرد: با تکمیل جاده گومله راه زائران لرستان به درب گنبد 22 کیلومتر نزدیک‌تر می‌شود. وی ادامه داد: این جاده در مسیر کوهدشت به درب گنبد و در منطقه کشماهور قرار دارد که […]

بخشدار درب گنبد گفت: مردم بخش درب گنبد تا پایان سال 93 صاحب گاز می‌شوند.

به گزارش کانون سبحان“؛ محمد آب‌باریکی اظهار کرد: با تکمیل جاده گومله راه زائران لرستان به درب گنبد 22 کیلومتر نزدیک‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: این جاده در مسیر کوهدشت به درب گنبد و در منطقه کشماهور قرار دارد که طول آن پنج کیلومتر است و تقریبا سه کیلومتر و نیم از آن راه گشایی شده است و مابقی آن نیز در حال انجام است.

وی گفت: تاکنون اعتباری نزدیک به 3 میلیارد تومان هزینه شده که برای ادامه و تکمیل این پروژه دو میلیاردی دیگر نیاز است.

بخشدار درب گنبد اضافه کرد: در این خصوص پیگیری‌های لازم توسط نماینده شهرستان و بخشداری درب گنبد صورت گرفته، اما از مسئولان اداره راه استان لرستان انتظار داریم در این راستا ما را به صورت ویژه کمک کنند، تا هرچه سریع‌تر شاهد راه گشایی کامل این مسیر باشیم.

آب‌باریکی بیان کرد: پنج دستگاه سنگ‌شکن (پنک) در این جاده مشغول کار هستند و بخشداری نیز همواره با پیگیری و سرکشی‌های لازم در کنار آنهاست.

بخشدار درب گنبد با بیان اینکه بخش درب گنبد مشکل گاز دارد واین مهم برای ما آزاردهنده است، زیرا مردم از نبود این مهم اذیت می‌شوند تصریح کرد: بخش درب گنبد تنها بخشی است که گاز ندارد.

وی بیان کرد: با توجه به خط لوله 6 که از این جا رد و به خارج کشور می‌رود و همچنین پیگیری‌های صورت گرفته توسط الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس و قول آقای مدیر عامل شرکت گاز لرستان قرار است، تا پایان سال 93 از این خط لوله که تنها راه آن نیز همین است، برای درب گنبد گاز بیاید و مردم از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

 

فارس