گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان » عمومی » کانون مساجد
ساعت : ۱۳:۵۳
شناسه : 2814
تاریخ : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
حجت الاسلام سید علی موسوی: گرایش به اسلام در دنیای غرب بیش تر از سایر نقاط جهان است./دشمنان بدانند با این گونه اقدامات و توهین ها راه به جایی نخواهد برد.

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان، با محکوم کردن اقدام موهون غربی ها در توهین به پیامبر اکرم(ص)، گفت: اسلام مانعی جدی در برابر فرهنگ سکولار است.  به گزارش “کانون سبحان“؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان، صبح امروز(4 بهمن) در گفت و گو […]

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان، با محکوم کردن اقدام موهون غربی ها در توهین به پیامبر اکرم(ص)، گفت: اسلام مانعی جدی در برابر فرهنگ سکولار است.

حجت الاسلام سید علی موسوی: گرایش به اسلام در دنیای غرب بیش تر از سایر نقاط جهان است. به گزارش کانون سبحان“؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان، صبح امروز(4 بهمن) در گفت و گو با  شبستان در خرم آباد، اظهار کرد: غرب، اسلام را مانعی ایدئولوژیک و سیاسی برای زیاده خواهی خود در راستای بلعیدن جهان می داند.

 

وی، افزود: اسلام در عرصه علمی، فلسفی و تئوری مانعی بسیار جدی در برابر فرهنگ سکولاریسم غرب است.

 

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه گرایش به اسلام در دنیای غرب بیش تر از سایر نقاط جهان است، تصریح کرد: غرب چون از اشاعه فرهنگ دینی و ایجاد اروپایی مسلمان واهمه دارد، طرح اسلام ستیزی و اسلام هراسی را در پی گرفته است.

 

وی، خاطرنشان کرد: توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، ائمه معصومین(ع) و مقدسات مسلمان در جهت پروژه اسلام هراسی دشمنان انجام می شود.

 

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به نابودی کمونیسم و جنگ بین شرق و غرب، ادامه داد: امروز غرب و ایدئولوژی سرمایه داری اسلام را مهم ترین مانع در برابر تحقق اهداف خود می داند.

 

وی، با بیان اینکه دنیای غرب از قدرت اسلام به رهبری ایران اسلامی هراس دارد، ادامه داد: مسلمانان با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قدرت تازه ای گرفتند.

 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان، خاطرنشان کرد: امروز با صادر شدن فرهنگ دینی در جهان، اسلام با وحدت مسلمانان زمینه پیشرفت و تسلط بر جهان را دارد.

 

 

 

وی، با بیان اینکه مهم ترین عامل افزایش گرایش انسان ها به دین اسلام این است که اسلام با فطرت انسان ها سازگار است، بیان کرد: این عامل باعث شده است که دشمنان از اشاعه دین اسلام هراس داشته باشند.

 

انقلاب اسلامی ایران گفتمان جدیدی در برابر گفتمان سکولار ارائه کرد

 

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به دسیسه های دشمنان، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران، بعد از انقلاب یک تنه در برابر جهان کفر شرق و غرب ایستاد و گفتمان جدیدی را در مقابل گفتمان سکولار و کمونیسم مطرح کرد.

 

وی، با بیان اینکه دشمنان امروز در قالب های مختلف به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی ایران هستند، افزود: تحریم های ظالمانه ابزار دشمنان جهت مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، برگرفته از مکتب دین و سیره اولیای الهی است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با الگو گیری از پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) به رغم تحریم های ظالمانه هیچ گاه از اهداف خود کوتاه نمی آید.

 

اروپاییان مدیون پیامبر اکرم (ص) هستند

 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان، افزود: اروپاییان تمام علمشان را مدیون پیامبر اسلام هستند.

 

وی، اضافه کرد: بعد از قرون وسطی و با ورود مسلمانان به اروپا، علم از طریق های مختلفی چون جنگ، ترجمه کتاب، تجارت و…وارد این بلاد شد.

 

حجت الاسلام موسوی، با محکوم کردن اقدام موهون نشریه فرانسوی در اهانت با ساحت نبی مکرم اسلام (ص)، تصریح کرد: دشمنان بدانند با این گونه اقدامات و توهین ها راه به جایی نخواهد برد.

 

وی، با بیان اینکه پیروزی در استقامت و صبر است، خاطرنشان کرد: مهم ترین راه مقابله در برابر دسیسه های دشمنان صبر و استقامت است.