گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » لرستان
ساعت : ۲۰:۵۶
شناسه : 28341
تاریخ : ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
واکنش آیت الله میرعمادی به سفر فائزه هاشمی به لرستان/ فتنه‌گران جایی در میان مردم ولایتمدار استان لرستان ندارند! واکنش آیت الله میرعمادی به سفر فائزه هاشمی به لرستان/ فتنه‌گران جایی در میان مردم ولایتمدار استان لرستان ندارند!

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: ولایت در دل‌ و جان مردم لرستان جای دارد و برخی‌ها تصور نکنند با هر ترفندی می‌توانند فتنه‌گران را به اینجا بکشانند.

آیت الله میرعمادیبه گزارش «کانون سبحان»؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید هادی کجباف و سردار ماشاالله شمسه در واکنش به اتفاقات روی‌ داده هم‌زمان با حضور فائزه هاشمی از فتنه‌گران سال 88 اظهار داشت: ولایت در دل‌ و جان مردم استان لرستان جای دارد؛ از این‌ رو برخی‌ها تصور نکنند که هر ترفندی می‌توانند فتنه‌گران را به اینجا بکشانند.

وی افزود: مردم مصالح بالاتری مانند نظام، انتخابات، ولایت و رهبری را در نظر می‌گیرند و این حقه و کلک‌ها و این نقش بازی کردن‌ها جایگاهی در بین مردم ندارند؛ ما به دنبال این هستیم که مرحله دوم انتخابات را باشکوه و در سایه امنیت برگزار کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با طرح این سؤال که چرا باید برای دل‌خوش کردن برخی‌ها که ماهیت آن‌ها مشخص است دست به اقداماتی بزنیم عنوان کرد: جای بسی تأسف است که انسان کاری برخلاف دستور دین و اسلام انجام دهد.

وی بیان کرد: شهید کجباف و شهید شمسه از زن، فرزند و زندگی خود گذشتند تا برخی در مسند قدرت قرار بگیرند و چنان قدرت‌طلب باشند که به هر ترفندی بخواهند قدرت‌طلبی خود را حفظ کنند.

میرعمادی تصریح کرد: چه جوابی داریم به شهدا بدهیم در حالی‌که  آن‌ها بر اساس تکلیف عمل کردند و برخی‌ها شعار ولایتمداری می‌دهند اما هتاکان و فتنه‌گران را در دل خود جا می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما در برابر جوانی که در مقابل داعش قرار گرفت تا من و شما راحت باشیم چه پاسخی داریم، اگر برخلاف شهدا عمل کنیم آیا به شهدا خنجر نزده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: در ذهن بچه‌های مؤمن، متدین و انقلابی جز خدا چیزی دیگری نیست همان‌طور که شهدا هم چیزی جز خدا نبوده است؛ باید درس بگیریم ولایت‌مداری خود را ثابت کنیم و پرچمی را که شهدا برافراشته‌اند هم‌چنان زنده نگه‌داریم.

وی اظهار داشت: جبهه‌شناسی و جریان‌شناسی شرط داشتن بصیرت است؛ از این‌ رو اگر جبهه را درست بشناسیم فرق نمی‌کند که در داخل وطن مانند اهواز و خارج آن مانند سوریه در مقابل دشمن بایستیم.

میرعمادی با اشاره به اینکه همه گرفتاری‌های انسان‌ها به خاطر عدم شناخت جریان‌ها بوده است افزود: باید ریشه جریان‌ها را بشناسیم تا افکار و اندیشه آن‌ها برای ما نمایان شود.

وی عنوان کرد: عدم شناخت جریان‌ها آن‌گونه مصیبتی را بر اسلام وارد می‌کند که ولی خدا خانه‌نشین می‌شود؛ در حقیقت بی‌بصیرتی این است که امام علی(ع) به‌ عنوان قرآن ناطق به یاران خود بگوید بایستید و بعد برخی بگویند ما در برابر قرآن صامت نمی‌جنگیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: بی‌بصیرتی سبب می‌شود دشمن مانند موریانه در دل برخی افراد جا خوش کند و در جامعه نفوذ کند.

وی عنوان کرد: عدم شناخت جریان‌ها سبب می‌شود دشمن به‌ خوبی درک نشود از این‌ رو در چنین وضعیتی دوست را دشمن و دشمن را دوست تلقی می‌کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/