گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » لرستان
ساعت : ۱:۰۰
شناسه : 28504
تاریخ : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
عباس گودرزی:پُست نمایندگی مجلس طعمه نیست!/تعامل باید دوسویه باشد./مردم نه با تفکر بسیجی بلکه با مدیریان مدعی این تفکر که شعار و عملشان متفاوت است مشکل‌دارند. عباس گودرزی:پُست نمایندگی مجلس طعمه نیست!/تعامل باید دوسویه باشد./مردم نه با تفکر بسیجی بلکه با مدیریان مدعی این تفکر که شعار و عملشان متفاوت است مشکل‌دارند.

منتخب مردم بروجرد در مجلس گفت:‌این انتخابات نشان ‌‌داد شهروندان بروجرد به دنبال استیفای حقوق تضییع‌شده خود در سال‌های اخیر هستند بنابراین مردم بروجرد با هر تیپ و قیافه‌ای به‌پای صندوق‌های رأی آمده و به حفظ خط اصولی دفاع از مستضعفین رأی دادند.

عباس گودرزي نماينده جديد بروجردبه گزارش «کانون سبحان»؛ ، عباس گودرزی عصر امروز در جمع شهروندان بروجردی و مسئولان این شهرستان با اشاره به شأن و رتبه خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: مناصب و مدیریت‌ها مایه امتحان الهی است و نباید وسیله فخر و مباهات مسئولان باشد بنابراین تا وقتی یک مسئول می‌تواند در منصب باقی بماند که خود را خادم و خدمتگزار مردم بداند.

وی بابیان اینکه رأی مردم رأی اعتماد بوده است، افزود: خدمت به مردم مسئولیت سنگین و بزرگی است که مردم بر عهده مسئولان می‌گذارند بنابراین مسئولان باید قانون خشک و بی‌احساسی را که اقتضائات مردم را درک نمی‌کند به فرموده مقام معظم رهبری به نفع مردم تفسیر کرده و از آن بهره‌برداری درست کنند.

منتخب مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه پُست نمایندگی مجلس طعمه نبوده و نباید برای آن کیسه دوخته شود، عنوان کرد: هنگامی می‌توان از این انتخابات با صدق و صداقت خارج شد که در ابتدا باصداقت وارد آن شده باشیم در طول تبلیغات انتخاباتی هیچ سفره رنگی برای جلب آراء مردم پهن نشده و هیچ پول و وعده‌ای برای رأی آن‌ها اعطا نشد و تنها سرمایه ما برای ورود به این عرصه اعتماد مردم بوده است.

وی با تصریح بر اینکه مردم از انقلاب‌نماها دیگر خسته شده‌اند، بیان کرد: باید مبانی واقعی انقلاب اسلامی برای مردم زنده شود همه ایرانیان تفکر بسیجی را دوست دارند چراکه تفکر بسیجی نجات‌بخش ایران اسلامی است البته نه آن تفکر که انقلاب و ملت را فدای منافع خود کند بلکه تفکری که در مسیر و راه شهدا و امام راحل و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشد نه‌تنها در حرف و شعار بلکه در عمل به مبانی.

عباس گودرزی عصر امروز در جمع شهروندان بروجردی (1)

گودرزی تصریح کرد: با مذاکره مقتدرانه و ایستادگی و مقاومت و اتکا به توان درون و پشتیبانی از نیروی جوانی این پیچ‌های به وجود آمده را پشت سر گذاشته و مشکلات این شهر و دیار را برطرف می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم نه با تفکر بسیجی بلکه با مدیریان مدعی این تفکر که شعار و عملشان متفاوت است مشکل‌دارند، مردم عاشق و دلداده امام و رهبری هستند و اگر مشارکت آن‌ها در این دوره از انتخابات کاهش‌یافته و عده‌ای کمتر از دوره‌های قبل به‌پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند نباید این کاهش حضور مردم تعبیر به روی‌گردانی آن‌ها از مبانی انقلاب شود بلکه علت این کاهش مشارکت‌های سیاسی مردم را تنها باید در عملکرد مدیران نالایقی جستجو کرد که حرف و عمل آن‌ها هیچ همخوانی باهم نداشته و مردم را از خدمت مسئولان دلسرد می‌کنند.

منتخب مردم بروجرد در مجلس دهم تصریح کرد: بروجرد شهر استعدادهای درخشان است که در یک‌زمان 70 مجتهد جامع‌الشرایط را در دامان خود پرورش داده، بروجرد شهر مفاخر علمی و دانشمندان به نام ایران اسلامی است، بروجرد شهر شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس همچون شهید بروجردی‌ها است که در طول این سال‌ها از پیشرفتی که حق آن بوده به دلیل بی‌لیاقتی مدیران آن جا ماند است.

وی خطاب به مسئولان رده‌بالای استان لرستان و شهرستان بروجرد گفت: اخذ بیش از 47 هزار رأی پاک و کسب اعتماد مردم نشان می‌دهد شهروندان بروجرد به دنبال استیفای حقوق تضییع‌شده خود در سال‌های اخیر هستند بنابراین مردم بروجرد با هر تیپ و قیافه‌ای به‌پای صندوق‌های رأی آمده و به حفظ خط اصولی دفاع از مستضعفین رأی دادند.

گودرزی با اشاره به لزوم تعامل و همکاری با همه مسئولان استانی و شهرستانی عنوان کرد: تعامل باید دوسویه باشد نباید آبروی شهر فدای جریان و گروهی خاص شود بنابراین همه مسئولان در راستای رفع موانع و مشکلات این شهرستان باید تلاش مستمر و جدی داشته باشند.

عباس گودرزی عصر امروز در جمع شهروندان بروجردی (2)

وی به‌صراحت خطاب به متخلفان انتخابات این دوره گفت: کسانی که تخلفات انتخاباتی آن‌ها در این دوره ازحد گذشته است باید بررسی و مسئولیت از آن‌ها ستانده شده و به اهلش واگذار شود.

منتخب اصولگرای مردم بروجرد بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران حاصل رنج امام(ره) و خون شهداست و نباید مسئولان با سهل‌انگاری و عدم مسئولیت‌پذیری خود با سرمایه اعتماد مردم بازی کرده و آن‌ها را نسبت به‌نظام بدبین کنند.

وی خطاب به دیگر منتخب مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دیگر نماینده مردم بروجرد باید با همکاری و تعامل در جهت خدمت به مردم تلاش کرده و در راستای منافع مردم با هیچ شخص و گروهی مصالحه و مسامحه نکند چراکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید عامل برهم زدن وحدت میان مردم باشند.

گودرزی افزود: این وحدت هنگامی ارزشمند است که از درون آن خیری به مردم برسد و اگر تنها قرار باشد در ظاهر حفظ ‌شده و در باطن خلاف آن عمل کنیم ارزشی ندارد و در دل آن نفاق نهفته است.

منبع تصاویر: شهر ایما

انتهای پیام/