گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان » عمومی
ساعت : ۲۳:۵۹
شناسه : 2852
تاریخ : ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
250 واحد خواهران درکانون فرهنگی وهنری مساجد لرستان راه اندازی شده است.

  به گزارش“کانون سبحان“، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، امروز(9 بهمن) در گردهمایی مسئولان واحدهای خواهران، کانون های فرهنگی و هنری مساجد دورود و بروجرد، اظهار کرد: زنان نقش به سزایی در تقویت فرهنگ جامعه دارند.       وی، افزود: زنان به عنوان نیمی […]

 

به گزارشکانون سبحان“، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، امروز(9 بهمن) در گردهمایی مسئولان واحدهای خواهران، کانون های فرهنگی و هنری مساجد دورود و بروجرد، اظهار کرد: زنان نقش به سزایی در تقویت فرهنگ جامعه دارند.

 

 

 

وی، افزود: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه  و نقش بی بدیلی که در  کانون خانواده ها دارند، می توانند در تقویت فرهنگ جامعه موثر باشند.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: هم اکنون از بین 338 کانون فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان واحد خواهران در تعداد 250 کانون فرهنگی و  هنری این استان راه اندازی شده است.

 

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، بیان کرد: جذب زنان و دختران به مساجد، تقویت برنامه های مسجد با محوریت خانواده و زنان و دختران و سازماندهی اوقات فراغت زنان و دختران از اهداف اصلی راه اندازی واحد خواهران در کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

 

 

وی، ادامه داد: مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان و تلاش برای ارتقای بصیرت و توانمندی زنان و دختران در برابر دسیسه های دشمنان از دیگر اهداف ایجاد واحد خواهران در کانون های فرهنگی و  هنری مساجد است.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، خاطرنشان کرد: واحد خواهران کانون های فرهنگی و هنری مساجد، تلاش خواهد کرد مسائل مورد نیاز حوزه زنان و دختران با محوریت مساجد به آنان آموزش داده شود.

منبع:شبستان