گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان » ورزشی
ساعت : ۱:۲۵
شناسه : 28827
تاریخ : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
افشاگری طالب نعمت پور قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان افشاگری طالب نعمت پور قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان

در این شماره مجله آلبوم ورزش طالب نعمت پور کشتی گیر فرنگی کار ایرانی که برای تمام عمر از کشتی محروم شده است برای اولین بار در مقابل خبرنگار آلبوم ورزش نشسته و ناگفته‌های زیادی را از حال و روز آن روزها و عامل محرومیتش به زبان آورده است.

به گزارش«کانون سبحان»؛ ، ماهنامه ” آلبوم ورزش”  با مدیر مسئولی و سردبیری محسن جعفری منتشر شد. این ماهنامه که شماره دوم آن منتشر شده است با محوریت موضوعات مختلف ورزشی روی پیشخوان روزنامه فروشی ها قرار قرار میگیرد.

 

در این شماره گفت و گوهای جذابی با ستارگان ورزش ایران انتشار یافته که در این میان میتوان به مصاحبه متفاوت با دروازه بان جنجالی پرسپولیس و پشیمانی منصوریان از رد کردن پیشنهاد سرمربی گری استقلال اشاره کرد.

همچنین گفت و گویی متفاوت همراه با تصاویر اختصاصی از زندگی علیرضا جهانبخش ستاره جوان فوتبال ایران در دومین شماره “آلبوم ورزشی” چاپ شده است.

گفتنی است در این شماره مجله آلبوم ورزش طالب نعمت پور کشتی گیر فرنگی کار ایرانی و قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان  که برای تمام عمر از کشتی محروم شده است برای اولین بار در مقابل خبرنگار آلبوم ورزش نشسته و ناگفته‌های زیادی را از حال و روز آن روزها و عامل محرومیتش به زبان آورده است.

طالب نعمت پور کوهشت

شماره جدید ماهنامه

انتهای پیام/