گروه : عمومی
ساعت : ۲۰:۵۱
شناسه : 2883
تاریخ : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
حامی مالی احمدی نژاد را در انتخابات آینده می شناسید؟

مدیر عامل آن قدر خوشحال بود، که گویا قرار است تا چند روز دیگر انتخابات برگزار شود و آقای احمدی نژاد هم قطعا رئیس جمهور خواهد شد و ایشان و مؤسسه مالی شان، ثمره‌ی بذرهایی را برداشت خواهند کرد که از مدت ها پیش کاشته اند. به گزارش “کانون سبحان“؛  بیش از دو سال تا […]

مدیر عامل آن قدر خوشحال بود، که گویا قرار است تا چند روز دیگر انتخابات برگزار شود و آقای احمدی نژاد هم قطعا رئیس جمهور خواهد شد و ایشان و مؤسسه مالی شان، ثمره‌ی بذرهایی را برداشت خواهند کرد که از مدت ها پیش کاشته اند.

به گزارش کانون سبحان“؛  بیش از دو سال تا انتخابات آینده ریاست جمهوری زمان باقی مانده است اما هر از چند گاهی برخی اخبار از گوشه و کنار به گوش می رسد که حکایت از آن دارد که «محمود احمدی نژاد» رئیس جمهور دولت نهم و دهم، قصد دارد یک بار دیگر برای انتخابات آینده خود را کاندیدا کند.

در این نوشتار قصد نداریم درباره علل و چرایی و اما و اگرهای سیاسی آمدن یا نیامدن «محمود احمدی نژاد» صحبت کنیم، بلکه در نظر داریم از اسپانسر یا همان حامی مالی رئیس جمهور سابق کشورمان برای انتخابات آینده، پرده برداریم.

خبرنگار افتخاری کاسب نیوز که چندی پیش برای انجام برخی از امور و اقدامات اداری شخصی اش به یکی از ساختمان های مؤسسه مالی و اعتباری “ک” رفته بود، برای گرفتن یک امضا نزد آقای “ع . ر” مدیر عامل این موسسه هدایت شد.

وی در این باره می گوید: هنگامی که نزد جناب مدیر عامل بودم، پشتم به درب ورودی آن سالن بود اما ناگهان متوجه شلوغ شدن آن محل شدم. وقتی برگشتم تا پشتم را نگاه کنم، متوجه ورود آقای احمدی نژاد به سالن شدم. حاضرین همه بلند شدند و سلام علیک و خوش و بش ها آغاز شد.

خبرنگار ما افزود: من هم ساکت در گوشه ای در نزدیکی آقای مدیر عامل ایستاده بودم. از محتوای حرف هایی که در آن چند دقیقه رد و بدل شد، متوجه شدم که گویا مؤسسه مالی و اعتباری “ک” یکی از اصلی ترین اسپانسرهای آقای احمدی نژاد در انتخابات آینده است.

او ادامه داد: در آن لحظات، آقای مدیر عامل آن قدر خوشحال بود، که گویا قرار است تا چند روز دیگر انتخابات برگزار شود و آقای احمدی نژاد هم قطعا رئیس جمهور خواهد شد و ایشان و مؤسسه مالی شان، ثمره‌ی بذرهایی را برداشت خواهند کرد که از مدت ها پیش کاشته اند./جام نیوز