گروه : عمومی
ساعت : ۱۶:۴۰
شناسه : 2897
تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
بیانیه دبیر خانه کانون های مساجد لرستان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر / انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در مساجد شکل گرفت.

دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، در بیانیه ای با گرامیداشت دهه فجر انقلاب، حفظ محوریت مسجد را از اهداف کانون های فرهنگی و هنری مساجد اعلام کرده است.   به گزارش“کانون سبحان“؛ در این بیانیه دبیر خانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، آمده است: دوازدهم بهمن سالروز تجدید میثاق ملت با […]

دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، در بیانیه ای با گرامیداشت دهه فجر انقلاب، حفظ محوریت مسجد را از اهداف کانون های فرهنگی و هنری مساجد اعلام کرده است.

 

بیانیه دبیر خانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان؛

به گزارشکانون سبحان“؛ در این بیانیه دبیر خانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، آمده است: دوازدهم بهمن سالروز تجدید میثاق ملت با آن پیر فرزانه و پیشوای راستین ملت ایران است که این میثاق همچون برگ زرینی در تاریخ کشور ایران اسلامی می درخشد.

 

 

 

 در ادامه بیانیه افزوده شده است: در آن میثاق جاودانه، آرمان های ملت ایران در بانگ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی متبلور  شد و مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی را هموار کرد.

 

 

 

همچنین در این بیانیه آمده است: فجرآفرینان روزهای خاطره‌انگیز انقلاب شکوهمند اسلامی، غرورآفرینانی بودند که روحشان به بلندای آسمان‌ها بود.

 

 

 

این بیانیه می افزاید: سبک و سیاق و اندیشه والای انقلاب از سرچشمه زلال بارگاه ربوبی و ربانی نشات گرفته، متاثر  از تعالیم اصیل و پاک اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه واله وسلم) بود.

 

 

 

همچنین در ادامه آمده است: دهه فجر انفجار نوري بود كه تشعشع خيره كننده آن امروز پس از گذشت سي و شش سال در بلاد اسلامي و حتي غيراسلامي قلب ملل تحت ظلم را جلا بخشيده و چشم استكبار و معاندين نظام اسلامي را كور كرده است به طوريكه سران حكومت هاي ظلم و تعدي به دست و پا افتاده و در صدد كشتار مردم خويش برآمده‌اند.

 

 

 

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: امروز درآستانه بزرگداشت سی و ششمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی،به رغم دسیسه های مختلف دشمنان چون تحریم های ظالمانه، حتک حرمت های غیر انسانی به ارزش های والای دینی و دسیسه های فرهنگی انقلاب اسلامی ایران در سایه درایت مقام معظم رهبری، استوار  در مسیر تحقق شعارها و اهداف این انقلاب ایستاده  ودر راستای رسیدن به آرمان های اولیه ی خود گام بر می دارد.

 

 

 

همچنین آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در مساجد شکل گرفت و امروز نیز ما اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجد تلاش می کنیم تا با روشن کردن چراغ مساجد، نقش محوری مساجد در جامعه را حفظ کنیم.

 

 

 

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: امروز نیز ما اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان اعلام می کنیم،ملت با بصیرت ایران اسلامی به رغم دسیسه های دشمنان در راستای صیانت از اهداف انقلاب ثابت قدم ایستاده است و دسیسه های چون هتک حرمت به مقدسات دینی و پیامبر اکرم (ص) به عنوان ستون اسلام و همچنین تحریم های ظالمانه نمی تواند خللی در اراده پولادین ملت ایران در ادامه راه انقلاب و صیانت از دستاوردهای آن ایجاد کند.