گروه : عمومی
ساعت : ۲۱:۰۰
شناسه : 2899
تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
ممنوع الفعالیت شدن بازیگری به خاطر هم قیافه بودن با محمود احمدي‌نژاد !+عکس

محمود بصیری بازيگر سينما و تلويزيون كه به خاطر شباهت با محمود احمدي‌نژاد در دوران رييس‌جمهوري وي، ممنوع الفعاليت شده بود در دیدار روز شنبه جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشورمان با حجت الاسلام سید حسن خمینی حضور داشت.       به گزارش “کانون سبحان“؛ ، این بازیگر پیشکسوت که بیشتر ایفاگر نقش‌های طنز است، […]

محمود بصیری بازيگر سينما و تلويزيون كه به خاطر شباهت با محمود احمدي‌نژاد در دوران رييس‌جمهوري وي، ممنوع الفعاليت شده بود در دیدار روز شنبه جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشورمان با حجت الاسلام سید حسن خمینی حضور داشت.

 

 

 

به گزارش کانون سبحان“؛ ، این بازیگر پیشکسوت که بیشتر ایفاگر نقش‌های طنز است، بهمن ماه سال گذشته در مصاحبه با ايسنا گفته بود: درباره‌ی عدم حضورش طی این هشت سال در تلویزیون توضیح می‌دهد: وقتی برای بازی در سریال «کتابفروشی هدهد» قرارداد بستم و هنوز بازی‌ام را شروع نکرده بودم، مدام با من تماس می‌گرفتند و می‌گفتند خبر داری که ممنوع‌الکار شدی؟!

 
 من در آن زمان باورم نمی‌شد. گذشته از این حرف‌ها به دلیل اینکه برای «کتابفروشی هدهد» قرارداد بسته بودیم در آن سریال بازی کردم و جا دارد بگویم این مجموعه در زمان خودش خوب پخش نشد.
بعد از آن هم بازی در سریال «خانه اجاره‌ای» به کارگردانی رامین ناصرنصیر به من پیشنهاد شد و حتی چندین قسمت هم بازی کردم ولی وقتی برای تلویزیون فرستادند و گریم مرا دیدند، آن قسمت‌ها را پخش نکردند و بعد از رفتن آقای احمدی‌نژاد همان قسمت‌ها را پخش کردند و جالب بود که ابتدا قرار بود چند قسمت در این سریال بازی کنم اما تنها یک قسمت به من دادند که آن را هم حذف کردند.
هشت سال پیش زمانی که انتخابات مربوط به ریاست محمود احمدی‌نژاد به پایان رسید، مدام از سوی وکلا تماس‌هایی با من گرفته می‌شد و می‌گفتند که آیا خودت خبر داری که ممنوع‌الکار شده‌ای؟ که من آن زمان فقط به این حرف‌ها می‌خندیم و اصلا باورم نمی‌شد؛ چرا که معتقد بودم برخی از افراد یکسری شایعات را خودشان به راه می‌اندازند و خودشان هم همان شایعات را به واقعیت‌ها می‌پیوندند….
پارسینه