گروه : سیاسی
ساعت : ۰:۲۴
شناسه : 29009
تاریخ : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
وزیر کشور : صدر تا ذیل پروژه «پدیده شاندیز» تخلف بوده است. وزیر کشور : صدر تا ذیل پروژه «پدیده شاندیز» تخلف بوده است.

مشهد- وزیر کشور گفت: صدر تا ذیل پروژه پدیده شاندیز تخلف بوده است که به‌صورت جدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وزير کشور

به گزارش«کانون سبحان»؛ عبدالرضارحمانی فضلی عصر امروز در اختتامیه همایش استانداران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با موضوع شرکت پدیده گفت: صدر تا ذیل پروژه پدیده تخلف بوده است که به‌صورت جدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد:  هم‌اکنون پرونده‌های افراد متخلف جمع‌آوری شده است؛ اما سئوال مشخص این است که در آن زمان مسئولان کجا بودند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه موضوع پدیده شاندیز جزو مسائل بغرنج شهر مشهد است، بیان کرد: تمامی فعالیت‌های این پروژه از تملک، مجوزها، کاربری و فروش سهام، تخلف بوده است.

وی با ابراز امیدواری برای رفع مشکلات پدیده شاندیز گفت: در حال حاضر مشکلات تملک، جواز، کاربری و سایر مشکلات پدیده رفع شده و دولت تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق سهامداران انجام خواهد داد.

وی ضمن تقدیر از هیئت‌مدیره جدید پدیده شاندیز خاطرنشان کرد: هیچ منفعتی برای هیئت مدیره جدید وجود ندارد و آن‌ها از سر خیرخواهی و لطف این مسئولیت را قبول کرده‌اند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: وزارت کشور با هر کسی که بخواهد در رابطه با این موضوع، افرادی را تحریک کند به صورت جدی برخورد خواهد کرد و برای این کار نیز به استاندار خراسان‌رضوی توصیه‌هایی شده است.

وزیر کشور تاکید کرد: در جریان این پروژه، همه سهامداران به حقوق خود دست پیدا خواهند کرد و اگر روزی بنا باشد تا پروژه به فروش برسد، قیمت و منابع این پروژه پاسخگوی پرداخت تمام سهام‌های فروخته شده است.

وی با بیان اینکه وزارت کشور متولی این کار نبود گفت: با تصویب دولت، وزارت کشور مسئولیت پیگیری این موضوع را پذیرفت و در این باره دستورات لازم به سازمان‌ها و ارگان‌های خاص را صادر کرده است.
رحمانی‌فضلی تصریح کرد: هر امری که اخلاق عمومی و امنیت اجتماعی را به خطر بیندازد با واکنش وزارت کشور و پیگیری‌های جدی این بخش از دولت مواجه می‌شود.

مهر