گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » ورزشی
ساعت : ۱۶:۰۱
شناسه : 29111
تاریخ : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
انتخاب مجدد کامران تیموری به عنوان رئیس هیئت کشتی کوهدشت + بیوگرافی و عکس انتخاب مجدد کامران تیموری به عنوان رئیس هیئت کشتی کوهدشت + بیوگرافی و عکس

با تقاضای مکرر مسئولین ورزشی و پیشکسوتان و قهرمانان مجددا سکان هیئت کشتی شهرستان کوهدشت به کامران تیموری رسید.

کامران تیموری کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛ با تقاضای مکرر مسئولین ورزشی و پیشکسوتان و قهرمانان مجددا سکان هیئت کشتی شهرستان کوهدشت به کامران تیموری رسید.
گفتنی می باشد این مهم، باعث شور و شوق زیادی در بین پیشکسوتان و قهرمانان و جوانان مستعد شهرستان کوهدشت شده است.
کامران تیموری دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت تربیت بدنی و سوابق مدیریتی مهمی همچون مسئولیت شهرداری و بخشداری کوهدشت،معاونت سازمان تبلیغات استان لرستان، و مسئولیت قسمتی از استانداری استان کرمانشاه بوده است،وی قهرمان اسبق کشتی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در چندین دوره متعدد بوده که به گفته بسیاری از بزرگان کشتی به حق واقعی خود در دوران قهرمانی دست پیدا نکرد.
بعد از دوران قهرمانی در سال 78 به عنوان رئیس هیت کشتی کوهدشت انتخاب شد که به گفته خیلی از پیشکسوتان و قهرمانان کوهدشت یکی از دوره های طلائی کشتی کوهدشت به حساب می آید ؛ ایشان بعد از مدتی چند ساله و زحمات و خدمات ارزنده از هئیت کشتی کوهدشت کنار رفت و حتی سالیانی پس از رفتن وی ،نتایج کسب شده توسط قهرمانان کوهدشت به برنامه ریزی و تلاش های دوره آقای تیموری بستگی و تعلق داشت .
شایان ذکر است این نوید است ،ان شاالله روزهای خوش و درخشانی منتظر کشتی شهرستان کوهدشت خواهد بود زیرا شهرستان کوهدشت یکی از قطب های کشتی خیز کشور و دارای قهرمانان جهان و آسیا و مربیانی ارزنده می باشد. ونیز این امید است که مسئولین شهرستانی از جمله فرماندار و شورای شهر و مابقی حامیان رشته های ورزشی ،بالاخص رشته کشتی که استعداد جوانان کوهدشتی در این عرصه بسیار است حمایت ویژه ای گردد که جوانان به سمت ورزش رو آورده و در دام مشکلات و معضلات اجتماعی از قبیل اعتیاد و .. نیفتند.

انتهای پیام/