گروه : عمومی » لرستان » یادداشت
ساعت : ۱۷:۳۱
شناسه : 29142
تاریخ : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
اشتباهی دیگر از فائزه! اشتباهی دیگر از فائزه!

چند روزی است دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهایی ها خبرساز شده است . موجی از اعتراض ها به راه افتاد ه است که چرا چنین دیداری صورت گرفته است؟

سید صادق محمدی وفایی

سرویس یادداشت و مقاله «کانون سبحان»؛حجت الاسلام و المسلمین سیدصادق محمدی وفایی؛

به نام خداوند جان و خرد

چند روزی است دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهایی ها خبرساز شده است . موجی از اعتراض ها به راه افتاد ه است که چرا چنین دیداری صورت گرفته است؟

وقتی بهایی ها خاتمیت پیامبراسلام را قبول ندارند و احکام اسلام را منسوخ می دانند و ریشه در اسرائیل و انگلیس و …دارند با این حال چرا دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انها اعلام دوستی می کند؟!

وقتی همه مراجع فرقه ی بهایت را محکوم به کفر می دانند و ازدواج با کافر را صحیح نمی دانند چرا این دیدار از فرزند جناب هاشمی با آنها صورت گرفته است ؟

اعتراض ها گسترده تر شد و جناب هاشمی فرمودند:« فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمارساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته و می‌جوییم. .فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند»

دریغا نه تنها جبران و پوزشی ندیدیم بلکه فائزه گفت :

« موضع من نسبت به بهایی‌ها، موضوع حقوق بشری است. اینکه ما به‌عنوان دین این گونه تبعیض قائل شویم، درست نیست….. هیچ کار خلافی نکرده، پشیمان نیستم و کسانی که به این دلیل حمله می‌کنند دغدغه دین ندارند.»

ای کاش این فائزه در مورد بهایی ها کمی با پدرش بحث می کرد و این همه سریع و صریح در مقابل او نمی ایستاد.ای کاش این فائزه درک می کرد که به بهانه ی حقوق بشری نمی توان از خطوط قرمز عبور کرد و با ضد دین ها ، دوست شد. نکند برنامه بعدی او دیدار با داعشیان از دریچه ی حقوق بشر باشد!

تصویر منتشره از دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با عضو ارشد بهائیت در ایران

 

لطفا به او بگویید غیر از بهایی ها در این جامعه بشرهایی دیگر از جنس مسلمانان وجود دارند که از باب حقوق بشر به عیادت و … نیازمندند چرا به آنها توجه نمی کنید؟!

ای کاش آن فائزه سری به خانواده مدافعین حرم می زد و ای کاش پیام تسلیتی به مناسبت شهادت ذوالفقار اسلام صادر می کرد و ای کاش …

البته چون احتمال دارد فائزه هاشمی از اعتقادات و احکام بهایی ها بی خبر باشد که این گونه طرح دوستی ریخته است جهت تنویر ذهن او نکاتی در مورد بهائیت بیان خواهد شد:

بهائيت از بابیه گرفته شده است و بنيان‏گذار فرقه بابيه هم «على‏محمد شيرازى» است.سيد على‏محمد در ابتدا خود را «باب» و نايب خاص امام زمان (عج) و واسطه فيض به مردم معرفى کرد و بعد از چند صباحی اعلام کرد که «من خودم امام زمان هستم».

اوبا حمايت علنى سفارت روس در تهران، از ادعاى مهدويت به ادعاى نبوت تغيير شكل و سپس با نوشتن كتاب «بيان» به نسخ احكام اسلام پرداخت و سرانجام در آخرين نوشته‏اش به نام «لوح هيكل الدين» مدعى مقام الوهيت شد.

بعضی ازعقائد و احکام بهائيت‏

۱ اسلام با ظهور سيد على‏محمد باب ،پايان گرفت و دين جديد بهائیت است و مردم بايد همگى بهائى شوند.

۲ شناخت بهاءاللَّه اولين چيزى كه بر بندگان واجب است .

۳ بهاءاللَّه داراى مقام الوهيت و ربوبيت است.

۴- کتاب بیان و اقدس دو کتاب مقدس بهایی ها هستند و منبع اصلى احكام در ميان بهائيان كتاب اقدس است.

۵- قبله‏ ی بهایی ها قبر ميرزا حسينعلى (بهاء) در شهر عكا است. و كسى كه آب ندارد به جاى وضو، پنج بار مى‏گويد: «بسم اللَّه الاطهر الاطهر»

۶- به عقيده بهائيت، هر سال ۱۹ ماه دارد و هر ماه نوزده روز. روزه ۱۹ روز در آخرين ماه سال واجب است كه عيد نوروز، عيد فطرشان مى‏شود.

۷- حج آنها زيارت محل تولد باب در شيراز و خانه حسينعلى ميرزا در بغداد است که در همه ايام به جاى زيارت كعبه قرار داده شده است

۸-ازدواج با بيش از دو زن حرام است.(البته خود بهاء و بسيارى بهائيان بيش از دو زن گرفته‏اند) همچنين ازدواج با محارم (غیر از زن پدر) ، جایز است‏.بنابراین در فرقه بهائیت دختران، خواهران، خاله‏ها، عمه‏ها و… براى ازدواج حلالند!)

۹- حجاب زنان ملغى گرديده و بى‏حجابى آزاد مى‏باشد.

۱۰- بهائيت چيزهائى را كه در دين اسلام، نجس شمرده شده‏اند پاك و طاهر گردانيده است. مانند: بول، غائط، منى، فضله موش، سگ. و اين موهبت بهاء به بندگان اوست.

۱۱- معاملات ربوى آزاد و رباخوارى حلال است.