گروه : عمومی
ساعت : ۲۳:۳۴
شناسه : 2920
تاریخ : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
ابراهیم آقامحمدی: در صورتی دریافت پول 170 نماینده آگاهانه بوده اسامی آنها افشا شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با طرح این احتمال که ۱۷۰ نفری که از طبق ادعا معاون اول رئیس جمهور سابق، پول گرفته‌اند از طیف‌های مختلف باشند، خواستار اعلام اسامی این افراد شد. به گزارش”کانون سبحان“،ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد برخی تقاضاها برای افشای اسامی ۱۷۰ نماینده‌ […]

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با طرح این احتمال که ۱۷۰ نفری که از طبق ادعا معاون اول رئیس جمهور سابق، پول گرفته‌اند از طیف‌های مختلف باشند، خواستار اعلام اسامی این افراد شد.

به گزارش”کانون سبحان،ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد برخی تقاضاها برای افشای اسامی ۱۷۰ نماینده‌ سابقی که محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق مدعی شده آنها پول دریافت کرده‌اند، گفت: در صورتی که اثبات شود این دریافت پول از سوی این نمایندگان آگاهانه بوده باید اسامی آنها افشا شود.

وی با تأکید بر اینکه اختیار افشای این اسامی به دست مجلس نیست و باید حکم قانونی را در پشت خود داشته باشد، اظهار داشت: ما از دستگاه‌های ذیربط می‌خواهیم در صورتی که مصلحت می‌بینند اسامی و چگونگی دریافت پول را منتشر کنند.

آقامحمدی با طرح این موضوع که افراد از طیف‌های مختلف در این فهرست قرار دارند، گفت: از آنجا که موضوع حیثیتی است ضرورتاً باید حکم دادگاه را به همراه داشته باشد و تعیین تکلیف بر عهده دستگاه‌های قضا است و ما صرفاً می‌توانیم تقاضای انتشار اسامی را کنیم.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکشنبه ۱۲ بهمن طی نامه‌های جداگانه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه خواستار اعلام اسامی ۱۷۰ نماینده مجالس هشتم شدند که به ادعای رحیمی معاون اول دولت دهم از وی پول گرفتند.