گروه : عمومی
ساعت : ۱:۳۴
شناسه : 2930
تاریخ : ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
تیم مهرام ،جام بسکتبال ایران را بالای سر بردند.

تيم مهرام در يک بازي تماشايي با يک امتياز اختلاف پتروشيمي بندر امام را شکست داد و قهرماني اولين دوره جام ملي بسکتبال را بدست آورد.   به گزارش “کانون سبحان“؛  امروز شاگردان مصطفی هاشمی با درخشش آرمان زنگنه و فرید اصلانی با اختلاف یک شوت تیم پرستاره پتروشیمی بندر امام را برد و به […]

تيم مهرام در يک بازي تماشايي با يک امتياز اختلاف پتروشيمي بندر امام را شکست داد و قهرماني اولين دوره جام ملي بسکتبال را بدست آورد.

 

به گزارش کانون سبحان“؛  امروز شاگردان مصطفی هاشمی با درخشش آرمان زنگنه و فرید اصلانی با اختلاف یک شوت تیم پرستاره پتروشیمی بندر امام را برد و به مقام قهرمانی لیگ بسکتبال رسید. نتیجه این بازی که در سالن اندیشه ماهشهر برگزار شد 74-73 به سود مهرامی ها به اتمام رسید.

 

کوارتر اول این مسابقه با نتیجه 15 بر 14 به سود پتروشیمی خاتمه پیدا کرد، اما در کوارتر دوم دو تیم در امتیاز 18 به تساوی رسیدند. کوارتر سوم این مسابقه با نتیجه 22 بر 15 به نفع مهرام تمام شد و کوارتر چهارم هم با حساب 25 بر 20 به سود پتروشیمی تمام شد تا در مجموع شاگردان هاشمی بتوانند با نتیجه 74 بر 73 حریف خود را شکست دهند.

 

مهرام با برد امروز با نتیجه 3-1 در مجموع پتروشیمی و ستاره هایی مثل صمد نیکخواه، حامد آفاق و بهنام یخچالی را شکست داد. این در حالی بود که همه فکر می کردند بازی چهارم فینال ملی لیگ بسکتبال به سود میزبان به اتمام می رسد. اما مهرامی ها با مدیریت هاشمی خیلی زود از فشار بازی فینال خارج شدند و با سرعت بالا بازی را به سود خود تمام کردند.

 

مسابقات سوپرلیگ بسکتبال ایران بعد از لیگ ملی برگزار خواهد شد. مهرام با 6 قهرمانی رکورد دار این رقابت هاست.

“ورزش سه”،