گروه : اخبار مهم » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۲:۳۳
شناسه : 29385
تاریخ : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
ورود چند گروه تروریستی به ایران از سوی عربستان/همه تروریست‌ها دستگیر شدند/دولت‌مردان در مقابل سعودی‌ها اقدام کنند ورود چند گروه تروریستی به ایران از سوی عربستان/همه تروریست‌ها دستگیر شدند/دولت‌مردان در مقابل سعودی‌ها اقدام کنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سعودی‌ها در اربیل عراق کنسولگری باز کردند و چند گروه تروریستی را برای انجام انفجار وارد ایران کردند که همه آن‌ها دستگیر شده‌اند.

سرلشگر رضايي

به گزارش «کانون سبحان»؛  سرلشکر محسن رضایی در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد، به اوضاع نامناسب سوریه و دخالت آمریکایی‌ها در امور این کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این نخستین باری نیست که متاسفانه آمریکایی‌ها از فریب و نیرنگ در روابط بین الملل و مذاکرات صلح استفاده می‌کنند و باید کلمه فریب را روی مجسمه آزادی در آمریکا نصب کنند تا ماهیت این قدرت روشن شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آمریکایی‌ها حداکثر سوءاستفاده را از مذاکرات برای تقویت تروریست‌ها و تکفیری‌ها انجام می‌دهند و در حقیقت آتش بسی که وضع می‌کنند تنفسی برای تروریست‌ها است.

وی به مواضع عربستان در مقابل ایران در چند سال اخیر اشاره و بیان کرد: مسئولان کشور باید از حالت صبر و انتظار در قبال عربستان بیرون بیایند و باور کنند که عربستان با این صبر و انتظاری که دولت‌مردان ما از خود نشان می‌دهند، به صراط مستقیم بر نمی‌گردد و باید در مقابل سعودی‌ها اقدام کنند.

سرلشکر رضایی خاطرنشان کرد: همین الان سعودی‌ها در اربیل عراق کنسولگری باز کردند و چند گروه تروریستی را برای انجام انفجار وارد ایران کردند که همه آن‌ها دستگیر شده‌اند، بنابراین باید وزارت خارجه اسناد و مدارک این گروه‌ها را در دنیا پخش کند تا حداقل کشور‌های اسلامی بدانند که سعودی‌ها دیوانه‌‌وار در محیط آرام و امن منطقه دخالت می‌کنند و به‌دنبال کارهای تروریستی هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: مسئولان باید در برابر تحرکات سعودی‌ها فعالانه برخورد کنند‌، امروز هدف آمریکا از طرح آتش‌بس تقویت تروریست‌ها است.

شایان ذکر است محسن رضایی برای شرکت در همایش گرامیداشت 3 خرداد به استان لرستان سفر کرده است.

تسنیم.