گروه : سیاسی » عمومی » یادداشت
ساعت : ۲۰:۱۰
شناسه : 3010
تاریخ : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
بیست و دوم بهمن روز کر و کور و لال شدن منافقین

در روز 22بهمن 93 راهپیمایی مردم باشکوهتر از گذشته برگزار شد .جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی قم نیز بسیار بیشتر از راهپیمایهای سال های گذشته بود از اینرو برخی ها به صراحت می گفتند جمعیتی با این عظمت را فقط در «نه دی» دیده اند.   کانون سبحان/ حجت الاسلام سید صادق محمدی وفایی:در روز […]

در روز 22بهمن 93 راهپیمایی مردم باشکوهتر از گذشته برگزار شد .جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی قم نیز بسیار بیشتر از راهپیمایهای سال های گذشته بود از اینرو برخی ها به صراحت می گفتند جمعیتی با این عظمت را فقط در «نه دی» دیده اند.

 

کانون سبحان/ حجت الاسلام سید صادق محمدی وفایی:در روز 22بهمن 93 راهپیمایی مردم باشکوهتر از گذشته برگزار شد .جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی قم نیز بسیار بیشتر از راهپیمایهای سال های گذشته بود از اینرو برخی ها به صراحت می گفتند جمعیتی با این عظمت را فقط در «نه دی» دیده اند.

 

این درحالی است که برخی افراد به بهانه های متفاوتی می گفتند مردم از نظام بریده اند و علاقه ای به جمهوری اسلامی ندارند و اگر هم به خیابان ها نمی ریزند فقط از جهت ترس از حکومت و زندان و…است!

 

از منظر بعضی ها ترکیه لائیک ،امریکای داعش پرور و انگلیس مکار ارزشمندند ولی نظام جمهوری اسلامی ، و ولایت ولی فقیه تجربه ای شکست خورده است!

 

این عده که در زیر چتر امنیت کشور زندگی می کنند،دل و زبانشان به ثبت و ذکر نکات ضعف جمهوری اسلامی ایران عادت کرده است و چون فقط نکات ضعف را یادداشت و تبلیغ کرده اند،از بیان و درک نکات قوت کشور و نیز حتی شنیدن برخی از توانمندی ایران اسلامی عاجزند.

 

این افراد نکات ضعف نظام را عالی حفظ می کنند و چون در مجالسی قرار می گیرند فقط به ذکر آمار و ارقام فساد و آن نکات ضعف می پردازند و نظام مقدس اسلامی را به تمسخر می گیرند،آنان از فرار خاوری می گویند ولی از اعدام مه آفرید و در زندان بودن زنجانی ومحکومیت دیگر افراد، نامی نمی برند!

 

اگر از این افراد از قضیه شهرام جزایری،فساد سه هزار میلیاردی ،قصه و قضیه ی دادگاه بابک زنجانی و محکومیت رحیمی سوال شود،و گفته شود آن اختلاس و ارقام اختلاسی در چه تاریخ هایی اتفاق افتاده اند و چه مبلغی از بیت المال حیف و میل شده است ، رایانه وار جواب می دهند ولی اگر گفته شود امتیازاتی از نظام جمهوری اسلامی را نام ببریید مغرضانه می گویند کدام جمهوری اسلامی؟!

 

اگر در تشیع جنازه مرحوم پاشایی چند هزار نفر شرکت کند ، تحلیلشان این است که مردم از انقلاب اسلامی خسته و دلزده شده اند! ولی وقتی راهپیمایی میلیونی چون 22بهمن برگزار می شود و اقیانوسی از توده های مردم به خیابان ها می آیند (و ارادت و علاقه خود را به نظام نشان می دهند)کر و کور و لال می شوند !

 

از دیدگاه این افراد انرژی هسته ای ،ماهواره فجر و موشک های ایرانی که ترس و وحشت را بر امریکا و اسرائیل حاکم کرده است امتیازاتی به حساب نمی آیند! و تنها چیزی که قابل گفتن است مبالغ حیف و میل شده ی بیت المال است!

 

آنان به پیروی از دشمنان و معاندین خارجی که بارها آخرین نفس های جمهوری اسلامی را پیشبینی کردند و گاه تاریخی شش ماهه را برای نابودی آن معین کردند ، خود را برای تشیع جنازه جمهوری اسلامی آماده کردند اما بر خلاف تصورشان شکوه و عظمت روز افزون ایران اسلامی را دیدند و با این وصف عذری نیاوردند و احساس شرمندگی نکردند! و چون قصد بیدار شدن ندارند به یقین بعد از 36 سال نیز اشتباهات محاسباتی آنها ادامه پیدا خواهد کرد!

 

ای کاش این گروه اندک نیز بیش از این فضائل انقلاب اسلامی را کتمان نکنند و عمر مانده خویش را در ره شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی صرف کنند. ای کاش با صدا و سیمای انگلیس و امریکا و اخبار ماهواره ای قطع ارتباط کنند و دل خویش را با فضایل جمهوری اسلامی آشتی بدهند و بادیدی منصفانه، نه مریضانه،جمعیت میلیونی راهپیمایی 22بهمن را تحلیل و از آن تجلیل کنند.