گروه : خرم آباد » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۱:۲۴
شناسه : 3031
تاریخ : ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
پیام بازوند استاندار لرستان به کنگره “فخر نور” /تاریخ مملو از نقش آفرینی روحانیت بوده است

استاندار لرستان از شهیدان سید فخر الدین و سید نورالدین رحیمی به عنوان نماد جاویدان تاریخ انقلاب اسلامی در لرستان یاد کرد. به گزارش “کانون سبحان“؛ هوشنگ بازوند استاندار لرستان با ارسال پیامی به کنگره “فخر نور” ویژه بزرگداشت شهدای روحانی استان لرستان برگزاری این کنگره را گرامی داشت. در پیام استاندار لرستان آمده است: […]

استاندار لرستان از شهیدان سید فخر الدین و سید نورالدین رحیمی به عنوان نماد جاویدان تاریخ انقلاب اسلامی در لرستان یاد کرد.

به گزارش کانون سبحان“؛ هوشنگ بازوند استاندار لرستان با ارسال پیامی به کنگره “فخر نور” ویژه بزرگداشت شهدای روحانی استان لرستان برگزاری این کنگره را گرامی داشت.

در پیام استاندار لرستان آمده است: شهدای روحانی در مکتب سرخ تشیع با اهدای خون پاک خود در مسیر بالندگی شجره طیبه انقلاب اسلامی گام برداشته و افتخار آفرینان ایران اسلامی هستند.

شهیدان سید فخر الدین و سید نورالدین رحیمی به عنوان نماد جاویدان تاریخ انقلاب اسلامی در لرستان پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی در میدان مبارزات و در مسیر روشنگری و پس از انقلاب در آوردگاه سیاست و در سنگرهای مجاهدت، حماسه سازان ایران اسلامی و قوام بخش نهضت مترقی خمینی کبیر(ره) هستند.

گرامیداشت این دو شخصیت بلندآوازه تاریخ انقلاب اسلامی تنها تجلیل از دو انسان بزرگ نیست بلکه خدمت با عظمتی که این دو به امت اسلامی کرده اند هدف اصلی این بزرگداشت است.

امروز ضمن گرامیداشت و تکریم شهدای روحانی به ویژه شهیدان رحیمی، دفتر افکار و اندیشه های آنان را که میراث معنوی به شمار می آیند ورق زده و نگذاریم آرمان ها و اندیشه های مقدس آنها در زیر گرد و غبار غفلت و نسیان بماند.

تاریخ مملو از نقش آفرینی روحانیت بوده است و در طول بیش از هزارساله دوران غیبت نقش روحانیت بسیار درخشان است.