گروه : عمومی » لرستان » نماز جمعه » نماز جمعه پلدختر
ساعت : ۱:۰۵
شناسه : 30323
تاریخ : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
حجت الاسلام سوری: مجلس باید انقلابی باشد./لزوم تقویت روحیه انقلابی در همه بخش های جامعه حجت الاسلام سوری: مجلس باید انقلابی باشد./لزوم تقویت روحیه انقلابی در همه بخش های جامعه

امام جمعه پلدخترگفت: باید همه تلاش کنیم روحیه انقلابی در همه بخش های جامعه تقویت و حفظ شود.

امام جمعه پلدختر

به گزارش«کانون سبحان»؛  حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نمازجمعه پلدختر افزود: مجلس به فرموده مقام معظم رهبری صدای ملت است و نمایندگان در نطق خود باید دغدغه های مردم و جوانان و صدای آنان را باید منعکس کنند.
وی با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از مهم ترین اولویت های مجلس دهم است که باید به آن توجه کند گفت: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید شجاع ، مردمی و با عزت باشند و دغدغه های مردم را حل کنند.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس نیز اشاره کرد و افزود: معظم له روی کلمه انقلابی بودن تاکید زیادی دارند و مجلس نیز باید انقلابی باشد.
امام جمعه پلدختر گفت: همه وظیفه داریم فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پایبندی به ارزش های انقلاب را در خود تقویت کنیم زیرا دشمن به خاطر انقلابی بودن و اسلامی بودن با این نظام مشکل دارد چرا که ایران اسلامی و انقلابی تمام منافع استکبار در منطقه را به هم زده است.
حجت الاسلام سوری تنها راه مقابله با تهدید و توطئه های دشمن را داشتن روحیه انقلابی ملت بر شمرد و افزود: باید همه تلاش کنیم روحیه انقلابی در همه بخش های جامعه تقویت و حفظ شود./ایرنا

کانال تلگرامی کانون سبحان