گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۷:۲۱
شناسه : 3043
تاریخ : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
حجت‎الاسلام والمسلمین پنجعلی حصاری:شب و روز نشناسید بلکه بتوانیم مشکلی از مردم را رفع کند.

معاون قضایی قوه قضائیه با بیان اینکه شرایط نامناسب اقتصادی بر ما تحمیل شده است، گفت: برخی کشورها نفت را به قیمت یک سوم می فروشند و خود را متحمل ضرر می کنند تا ایران را در تنگنا قرار دهند.  به گزارش “کانون سبحان“؛ به نقل از فارس حجت‎الاسلام والمسلمین پنجعلی حصاری ظهر امروز به […]

معاون قضایی قوه قضائیه با بیان اینکه شرایط نامناسب اقتصادی بر ما تحمیل شده است، گفت: برخی کشورها نفت را به قیمت یک سوم می فروشند و خود را متحمل ضرر می کنند تا ایران را در تنگنا قرار دهند.

 به گزارش کانون سبحان“؛ به نقل از فارس حجت‎الاسلام والمسلمین پنجعلی حصاری ظهر امروز به نمایندگی از رئیس دستگاه قضا به شهرستان کوهدشت سفر کرد که در این سفر مورد استقبال گرم مردم کوهدشت و دستگاه‎های دولتی قرار گرفت، وی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی نظام سلطه حاکم بود، یعنی مردم ایران باید فرمانبردار حاکم باشند و مردم محکوم به اطاعت بودند، اما با این موهبت الهی یعنی انقلاب اسلامی که امام بزگوار با پشتیبانی مردم به وجود آمد، فرماندهی و فرمانبرداری برداشته شد و امام(ره) فرمودند، من را رهبر و خدمت‎گذار خود بدانید.

‌حصاری افزود: بالاترین ما افتخار این است که در هر گوشه‌ای از ایران عزیز باشیم، باید خدمتگزار صادقی برای نظام و مردم باشیم، تا بتوانیم مردم را از نظام راضی نگه داریم، بنابراین هر شخصی در هر موقعیتی باید خدمتگزار مردم باشد، زیرا آنها ولی نعمت ما هستند.

وی عنوان کرد: ما کارکنان نظام کارگر مردم هستیم و نباید اشتغال ما در دستگاه دولتی باعث شود که به مردم بی‌احترامی کنیم، ما باید مشکلات مردم را که ولی نعمت ما هستند،حل کنیم، تا شیرینی این نظام بر آن‌ها مشخص شود، زیرا اگر کوتاهی کنیم، پیش مردم شرمنده می‌شویم.

وی افزود: کار باید برای رضای خدا و احترام و ارزش برای مردم باشد.

معاون قضائی دستگاه قضا افزود: هدف نظام این بود که رفاه کامل مردم را فراهم کند، یکی از برنامه‌های انقلاب این بود که فروش یک روز نفت را به هر استان برای کارهای عمرانی که آن‌ها را توسعه دهند، اختصاص یابد که این کار در سال 58 شروع شد، اما ادامه پیدا نکرد، به هر حال و در هر شرایط تنها هدف نظام و انقلاب رفاه و آسایش مردم بوده است.

لازم به ذکر است، معاون قضائی قوه قضائیه در ابتدا سفر خود به کوهدشت به مزار شهدای گمنام شهرستان رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حصاری ضمن قرائت فاتحه به ارواح پاک این شهیدان گمنام، عطر افشانی و اهدا گل بر مزار آنها را نیز نیز انجام داد.

گفتنی است، جلسه شورای اداری کوهدشت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حصاری معاون قضائی قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت، الهیار ملکشاهی نماینده محترم مردم در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

 

به گزارشکانون سبحان“؛ به نقل از مهر حجت الاسلام پنجعلی حصاری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری کوهدشت با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی ارزشی و الهی است، گفت: فضایی که قبل از انقلاب برکشور حاکم بود فضای سلطه بود و ما با نظامی روبه رو بودیم که خود را حاکم برجامعه و مردم را فرمانبردار و محکوم به تبعیت از حکومت می دانست.

وی ادامه داد: اما این موهبت الهی بود که امام خمینی (ره) با اتکا به پشتیبانی مردم که به ندای امام خود لبیک گفتند، نظام ستم شاهی را سرنگون و به تبع آن ارزشها را نیز تغییر داد.

 

معاون قضایی قوه قضائیه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در راس این نظام کسی قرار گرفت به جای این که خود را فرمانده و فرمانروا بخواند مردم را فرمانده و خود را خدمت گزار مردم خواند.

وی با بیان این که امروز بالاترین افتخار هر مسئول راضی نگاه داشتن مردم از نظام است، گفت: همه مسئولان باید بدانند که خدمت کردن و احترام به مردم افتخار و عین عبادت است چرا که این مردم هستند که حقوق ما را می دهند و ما در هر پست و مقامی عملا کارگر مردم هستیم.

حجت الاسلام حصاری تصریح کرد: مبادا خدای ناکرده اشتغال در دستگاه های دولتی برای ما توهمی را ایجاد کند که فکر کنیم مردم کارگر ما و ما کارفرمای مردم هستیم.

معاون قضایی قوه قضائیه با بیان این که باید تلاش کنیم مردم را از نظام راضی نگاه داریم، اظهار داشت: اگر هریک از ما در نظام اداری و اجرایی کوتاهی کنیم، هم نزد خداوند و هم نزد مردم روسیاه و مواخذه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه امروز خیلی از خانواده ها از نظر معیشتی مشکل دارند افزود: مردم ما مستحق یک زندگی مرفه و شایسته ای بودند اما دشمن نگذاشت این امر میسر شود.

 

حجت الاسلام حصاری ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام به فکر آبادانی کشور بود و مقرر شد برای توسعه کارهای عمرانی، علاوه بر بودجه های مصوب، به هر استانی سهمی از فروش نفت اختصاص یابد اما دشمن جنگ را پایه ریزی کرد.

معاون قضایی قوه قضائیه ادامه داد: امروز هم برای یک حق عادی و مسلم چون داشتن انرژی هسته ای که حق همه ملت هاست و سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است، به ما فشار می آورند و برخی کشورهای عربی نفت را به قیمت یک سوم می فروشند و خود را متحمل ضرر می کنند تا ایران را در تنگنا قرار دهند.

حجت الاسلام حضاری با بیان این که شرایط نامناسب اقتصادی بر ما تحمیل شده است، گفت: اما مردم ما در هر شرایطی فداکاری کرده و هنوز بعد از ۳۶ سال وقتی احساس می کنند حضورشان موثر است، باشکوه تر از سال های قبل در صحنه حضور می یابند.

وی بیان داشت: مسئولان شهرستانی و منطقه ای باید علاوه بر برنامه های کشوری، خودشان برنامه ریزی هایی داشته باشند تا مردم را در ادامه زندگی کمک کنند.

معاون قضایی قوه قضائیه افزود: به عنوان مثال لرستان ظرفیت خوبی در زمینه گیاهان دارویی و باید به مردم آموزش داده شود که چگونه از این راه درآمد داشته باشند.

حجت الاسلام حصاری خطاب به مسئولان یادآور شد: تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرید و شب و روز نشناسید بلکه بتوانیم مشکلی از مردم را رفع کند.