گروه : عمومی » لرستان » نماز جمعه » نماز جمعه کوهنانی
ساعت : ۲:۳۰
شناسه : 30594
تاریخ : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
امام جمعه کوهنانی:حذف عربستان از لیست ناقضان حقوق کودکان ،نشانه قانون جنگل و ننگ سازمان ملل است. امام جمعه کوهنانی:حذف عربستان از لیست ناقضان حقوق کودکان ،نشانه قانون جنگل و ننگ سازمان ملل است.

حجت الاسلام آروانی حذف عربستان از لیست ناقضان حقوق کودکان را نشانه قانون جنگل و ننگ سازمان ملل دانست و گفت سازمان ملل بنا بود مدافع حقوق ملتها باشد نه مدافع جلادان و جنایتکاران.

آروانیبه گزارش «کانون سبحان»؛ در خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین آروانی با اشاره به سالروز عزل بنی صدر از اقدام مجلس در سال 60 تجلیل و انقلابی بودن و حافظ منافع ملت بودن را لازمه یک مجلس مکتبی دانست و گفت :مجلس باید نقش نظارتی خود را با قدرت انجام دهد و در راس امور بودن خود را حفظ کند.

وی با گرامی داشت هفته قوه قضائیه گفت این نهاد با اعتماد به نفس و رعایت ضوابط و موازین کار خود را با قدرت و قاطعیت در برخورد با مفسدین و مجرمین انجام دهد و جامعه را برای همه متخلفان از قانون و متجاوزان به حقوق دیگران نا امن کند و با هر اقدامی که باعث بی اعتمادی و فساد می شود برخورد کند از جمله در رابطه با این خبر حقوقهای چند ده ملیونی برخی مدیران برسی جدی و دقیق کند زیرا در صورت واقعیت مایع ننگ و سلب اعتماد ملی است در مملکتی که عده زیادی زیر خط فقر هستند و با امید به یارانه زندگی می کنند این اختلاف طبقاتی شدید چه معنا دارد و چه توجیهی دارد مسئولین اجرائی به شعار و سخنرانی و امار غیر واقعی دل خوش نکنند مردم باید آثار اقدامات شما را سر سفره خود مشاهده کنند.

وی حذف عربستان از لیست ناقضان حقوق کودکان را نشانه قانون جنگل و ننگ سازمان ملل دانست و گفت سازمان ملل بنا بود مدافع حقوق ملتها باشد نه مدافع جلادان و جنایتکاران.

ایشان در پایان با توجه به آسفالت نا مناسب خیابانهای شهر کوهنانی خواستار اقدام شهرداری و کمک دولت برای اسفالت مناسب خیابانها این شهر شد و از مسئولین مربوطه خواست که در پرداخت مطالبات کشاورزان تسریع کنند که در اسلام پرداخت حق طلبکار بسیار مورد تاکید است با پرداخت مطالبات مردم مرهمی بر مشکلات کشاورزان بگذاریدو باعث ایجاد نشاط بعد از کار تلاش برای آنها باشید.