گروه : عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۵:۴۲
شناسه : 30647
تاریخ : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
تصاویر بازدید فرماندار کوهدشت از مراکز خرید گندم و جو تصاویر بازدید فرماندار کوهدشت از مراکز خرید گندم و جو

فرماندار شهرستان کوهدشت صبح امروز بمنظور بررسی وضعیت خرید گندم و جو از مراکز خرید این محصولات بازدید نمود .

به گزارش «کانون سبحان»؛ فرماندار شهرستان کوهدشت صبح امروز بمنظور بررسی وضعیت خرید گندم و جو از مراکز خرید این محصولات بازدید نمود .
فردی بیرانوند در این بازدید بر رفاه حال کشاورزان تاکید و گفت : باید شرایطی فراهم شود تا کشاورزان عزیز با کمترین دغدغه محصولات خود را به مراکز خرید تحویل داده و به موقع و در سریعترین زمان ممکن بهای محصولات خود را دریافت نمایند .
وی افزود: 6 مرکز خرید و انبار مکانیزه شهرستان کوهدشت امر خریداری محصولات گندم و جو را بر عهده دارند وتاکنون بیش از 65 هزار تن گندم و 13 هزار تن جو از کشاورزان کوهدشتی خریداری شده است .
فرماندار کوهدشت خاطر نشان نمود : در سال جاری زراعی به برکت بارش های فراوان و نزول رحمت الهی، سال خوبی برای کشاورزان و دامداران کوهدشتی رقم خورده است و پیش بینی می کنیم که بیش از 150 هزار تن گندم و جو در این شهرستان برداشت شود که تا کنون 70 تا 80 درصد آن جمع آوری شده است .

تصاویر بازدید فرماندار کوهدشت از مراکز خرید گندم و جو (1) تصاویر بازدید فرماندار کوهدشت از مراکز خرید گندم و جو (2) تصاویر بازدید فرماندار کوهدشت از مراکز خرید گندم و جو (3) تصاویر بازدید فرماندار کوهدشت از مراکز خرید گندم و جو (4) تصاویر بازدید فرماندار کوهدشت از مراکز خرید گندم و جو (5)