گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۷:۴۶
شناسه : 30662
تاریخ : ۰۱ تیر ۱۳۹۵
همایش مبارزه با مواد مخدر در کوهدشت برگزار شد. همایش مبارزه با مواد مخدر در کوهدشت برگزار شد.

به گزارش اختصاصی «کانون سبحان»؛   همایش مبارزه با مواد مخدر با حضور امام جمعه ،فرماندار و مسئولین شهرستانی برگزار شد. در این مراسم امام جمعه کوهدشت آمادگی همکاری خود دراین راستا با ادارات دولتی و مردم نهاد اعلام نمود. فرماندار  شهرستان آمادگی وعلاقه  خود را جهت همکاری در راستای مبارزه با مواد مخدر و […]

به گزارش اختصاصی «کانون سبحان»؛   همایش مبارزه با مواد مخدر با حضور امام جمعه ،فرماندار و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه کوهدشت آمادگی همکاری خود دراین راستا با ادارات دولتی و مردم نهاد اعلام نمود.

فرماندار  شهرستان آمادگی وعلاقه  خود را جهت همکاری در راستای مبارزه با مواد مخدر و سایر کار های اجتماعی وفرهنگی واقتصادی اعلام کرد. و ایشان گفتند ما باید شهر خود را با همکاری مردم ومسؤلین بسازیم .الآن شهرما از نظر تولید مواد رشد داشته و جز بهترین برند هاست که این باعث شرم ماست و جالب این است ما خودمان هم تولید وهم مصرف می کنیم.
وی افزود: مسٔولان و سازمان ها باید در این راه فعال باشند و مردم را نسبت به این بیماری خانمان سوز آگاه کنند و کسانی که به این بیماری مبتلا شوند باید با مشاوره ومهربانی آنهارا ترک داد واز تخصص درست و سالم آنها برای آبادانی شهر استفاده کرد
مهمان این برنامه خانم داشی مسئول معاونت پیشگیری بهزیستی استان لرستان بودندکه در این همایش اظهار داشتند: خانواده در اعتیاد فرزند موثر است زیرا براساس آمار بدست آمده بسیاری از خانواده های به این بیماری مبتلا شده نسبت به فرزند خود بی تفاوت هستند و بسیاری دیگر از خانواده دیگر که سالم هستند دربسیاری از کارها به فرزندان سخت می گیرند و بعضی زمان ها آنها را به حال خود رها کردواین خود زمینه را برای فرزند فراهم کرده است، خانواده ها مواظب فرزندان باشند.

 

تصاویر همایش مبارزه با مواد مخدر در کوهدشت (1) تصاویر همایش مبارزه با مواد مخدر در کوهدشت (2) تصاویر همایش مبارزه با مواد مخدر در کوهدشت (3) تصاویر همایش مبارزه با مواد مخدر در کوهدشت (4) تصاویر همایش مبارزه با مواد مخدر در کوهدشت (5) تصاویر همایش مبارزه با مواد مخدر در کوهدشت (6) تصاویر همایش مبارزه با مواد مخدر در کوهدشت (7) تصاویر همایش مبارزه با مواد مخدر در کوهدشت (8) تصاویر همایش مبارزه با مواد مخدر در کوهدشت (9) تصاویر همایش مبارزه با مواد مخدر در کوهدشت (10)

انتهای پیام/