گروه : بین الملل » عمومی
ساعت : ۲۳:۱۲
شناسه : 3070
تاریخ : ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
منابع امنیتی عراق : منطقه البغدادی در غرب استان الانبار آزاد شد.

منابع امنیتی عراق از پاکسازی کامل منطقه البغدادی واقع در غرب استان الانبار از عناصر تکفیری داعش خبر دادند. به گزارش سرويس بين‌‌الملل “کانون سبحان“؛  به نقل از پایگاه خبری المسله؛ منطقه “البغدادی”در غرب استان الانبار در عملیات ارتش عراق به طور کامل آزاد شد.   نیروهای ارتش عراق عملیات گسترده خود برای آزادسازی البغدادی […]

منابع امنیتی عراق از پاکسازی کامل منطقه البغدادی واقع در غرب استان الانبار از عناصر تکفیری داعش خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل کانون سبحان“؛  به نقل از پایگاه خبری المسله؛ منطقه “البغدادی”در غرب استان الانبار در عملیات ارتش عراق به طور کامل آزاد شد.

 

نیروهای ارتش عراق عملیات گسترده خود برای آزادسازی البغدادی که در غرب استان الانبار قرار دارد را صبح امروز آغاز کردند و پس از چند ساعت درگیری با تکفیری های داعش این منطقه را آزاد کردند.

 

پیش از این یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات الجزیره و البادیه امروز گفت سی داعشی در درگیری با نیروهای ارتش و پلیس در اطراف مجتمع مسکونی در منطقه البغدادی کشته شدند.

 

این منبع به پایگاه خبری الغد پرس گفت نیروهای ویژه ارتش و پلیس فدرال و افراد عشایر با عناصر گروه داعش در اطراف این مجتمع مسکونی درگیر شدند.

 

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود براساس آمار اولیه، در این درگیری بیش از سی تروریست به هلاکت رسیدند و بیش از ده خودروی آن ها منهدم شد. علاوه بر این چهار خودروی بمب گذاری شده در ورودی این منطقه منهدم شد.

 

بنابراین گزارش، نیروهای امنیتی مشترک امروز شنبه محاصره مجتمع مسکونی در منطقه البغدادی در غرب استان الانبار را شکستند. این مجتمع در محاصره عناصر داعش بود.

باشگاه خبرنگاران