گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۹:۵۶
شناسه : 30730
تاریخ : ۰۱ تیر ۱۳۹۵
کشف 162 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کوهدشت طی سال گذشته/با هوشیاری مردم و تلاش دستگاه امنیتی و قضایی، شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است. کشف 162 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کوهدشت طی سال گذشته/با هوشیاری مردم و تلاش دستگاه امنیتی و قضایی، شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است.

فردین عسگرزاده رئیس دادگستری کوهدشت از کشف 162 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

عسگر زاده کوهدشتبه گزارش«کانون سبحان»؛  فردین عسکرزاده ظهر دوشنبه در دیدار کارکنان دستگاه قضا کوهدشت با امام جمعه این شهرستان در سخنانی با بیان اینکه بالابردن ضریب امنیت پایدار، برخورد با فروشندگان مواد مخدر، کاهش اطاله دادرسی، تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از وقوع جرم از جمله برنامه های مورد تاکید دادگستری کوهدشت بوده است.

وی گفت: اختلافات خانوادگی از مهم ترین مشکلات و موارد موجود در کوهدشت بوده که ریشه در بیکاری، وضعیت بدمعیشتی، مواد مخدر و اختلافات ملکی دارند.

رئیس دادگستری کوهدشت  بیان داشت: طی سال گذشته در کوهدشت ۱۶۲ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته ایم که در این رابطه اشد مجازات برای متخلفین در نظر گرفته شده است.

عسکرزاده گفت: با وجود مشکلات بیکاری و عدم وجود اشتغال جوانان درکوهدشت، با هوشیاری مردم و تلاش دستگاه امنیتی و قضایی، این شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به وجود مراکز بی شمار عرضه قلیان در کوهدشت، اظهار داشت: هیچ گونه مجوزی به مراکز عرضه قلیان داده نشده و این مراکز علاوه بر به وجود آوردن مشکلات بهداشتی، مکان وقوع بسیاری از جرایم هستند.

منبع:مهر