گروه : عمومی » فرهنگی و هنری
ساعت : ۱:۵۰
شناسه : 3076
تاریخ : ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
ثبت‌نام در دومین اردوی جهادی به نام « فراخوان جهادی» +لینک

در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حضور در جهاد محرویت زدایی، این بار کاروان جهادی شاهد قصد اطراق در خوزستان را دارد. به گزارش “کانون سبحان“؛ ، جبهه جهادی شاهد در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که «وظیفه داریم فقر و محرومیت را در کشور از بین ببریم و به زندگى این […]

در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حضور در جهاد محرویت زدایی، این بار کاروان جهادی شاهد قصد اطراق در خوزستان را دارد.

به گزارشکانون سبحان“؛ ، جبهه جهادی شاهد در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که «وظیفه داریم فقر و محرومیت را در کشور از بین ببریم و به زندگى این قشر بیشتر رسیدگى کنیم. این، وظیفه‏ ما و وصیت امام (ره) است. خود حضور یک جوان مومن و متدین و متشرع در یک مجموعه روستایی، دربین جوانان،دربین مردم، مظهر مجسم آیه قرآن است»، در فراخوانی اعلام کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حضور در جهاد محرویت زدایی، این بار کاروان جهادی شاهد قصد اطراق در خوزستان را دارد.

 

در این فراخوان آمده است: از تمامی ایثارگران عزیز بخصوص فرزندان گرانقدر شاهد و ایثارگر دعوت می‌شود جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در دومین اردوی جهادی با سه محور فرهنگی، پزشکی و سازندگی به سایت www.jahesh.net مراجعه کنند. زمان ثبت نام ۲۶ بهمن ۹۳ لغایت ۶ اسفند ۹۳ خواهد بود و اسامی تائیدشدگان جهت حضور در اردو ۱۰ اسفند ۹۳ اعلام می‌شود. گفتنی است زمان اردو ۲۹ اسفند ۹۳ لغایت ۹ فروردین ۹۴ در خوزستان، ایذه، سوسن خواهد بود.

 

مهر