گروه : عمومی » لرستان
ساعت : ۱:۲۰
شناسه : 3084
تاریخ : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
اخبار و جزئیات حادثه رانندگی امام جمعه ازنا / منحرف شدن ماشین از مسیر و واژگونی/ نجاتی معجزه آسا برای تمامی خانواده

صبح شنبه خودروی امام جمعه شهرستان ازنا که به همراه خانواده اش در حال سفر به ازنا بود در محور اراک ازنا دچار حادثه شد و واژگون گردید. به گزارش “کانون سبحان“؛ ، جاده مرگ ، جاده وحشت ، جاده ترس و… از اسامی محور ازنا اراک است که هر از چندگاهی یک قربانی میگیرد […]

صبح شنبه خودروی امام جمعه شهرستان ازنا که به همراه خانواده اش در حال سفر به ازنا بود در محور اراک ازنا دچار حادثه شد و واژگون گردید.

به گزارش کانون سبحان“؛ ، جاده مرگ ، جاده وحشت ، جاده ترس و… از اسامی محور ازنا اراک است که هر از چندگاهی یک قربانی میگیرد و یا باعث خسارت های مالی و جانی شدیدی به تردد کنندگان آن می شود.

 

این حادثه دیدگان و یا قربانیان جاده وحشت اغلب ازنایی هستند و یا از محور ازنا در این مسیر در حال تردد می باشند ، از بین مسئولین شهرستان ازنا نیز افرادی بودند که دچار حادثه شدند.

 

این بار نیز امام جمعه شهرستان ازنا همراه به خانواده اش که صبح دیروز در این محور به سمت ازنا درحال حرکت بود، دچار حادثه شد و خودروی وی واژگون گردید.

 

محمد ایرانشاهی مسئول ستاد نماز جمعه ازنا گفت: این حادثه در کیلومتر40 محور اراک ازنا بوده است که به علت لغزندگی جاده خودروی امام جمعه ازنا واژگون شده و ماشین وی خسارت شدیدی دیده است.

 

وی ضمن اشاره به اکیپ های اعزامی افزود: اولین اکیپی که از شهرستان ازنا بر سر حادثه حضور پیدا کردند اکیپ راهداری شهرستان ازنا بود که البته نیروهای پلیس و راهور ناجا نیز حضور پیدا کردند.

 

ایرانشاهی ادامه داد: خانواده وی نیز همراه شان بودند که به حمدالله هیچ یک آسیبی ندیدند و این نجات معجزه آسایی بود، چرا که خودروی حامل ایشان به صورت کامل آسیب دیدند که شدت حادثه را می رساند.

 

حجت الاسلام هراتی مطلق در گفتگو با ازناخبر ضمن اشاره به جاده خطرناک ازنا اراک گفت: این محور واقعا خطرناک است و خداوند به ما لطف کردند که آسیب جانی به ما وارد نشد.

 

امام جمعه شهرستان ازنا ضمن تقدیر از همه ی افرادی که به کمک وی شتافتند خاطر نشان کرد: در این حادثه مسئولین شهرستان شازند نیز حاضر شدند که از آنها نیز تشکر میکنم.

 

شایان ذکر می شود که این چندمین حادثه ای است که در این محور روی می دهد و به نظر می رسد مسئولین امر از این محور فقط بعنوان شعار های انتخاباتی استفاده نکنند، زیرا جان خیلی از عزیزان در این محور گرفته شده و به خیلی از خانواده ها خسارت های مالی و جانی وارد شده است.

 

 

 اطلاعیه دفتر :

 

در پی انتشار اخبار واژگونی خودرو امام جمعه ازنا و تماسهای مکرر مردم بزرگوار به اطلاع میرساندحجت الاسلام هراتی مطلق امروز شنبه از شهر مقدس قم در حال برگشت به شهرستان ازنا بودند که اتومبیل ایشان به علت لغزندگی و کم عرض بودن جاده در ۴۵ کیلومتری ازنا – اراک  از مسیر منحرف و واژگون می گردد ، د راین حادثه به هیچ یک از افراد خانواده  وامام جمعه محترم آسیبی وارد نشد . لذا از تماس های گرم مردم ازنا تقدیر وتشکر می شود و از زحمات امام جمعه محترم شازند فرمانداران شازند و ازنا ، و بخشدار شهباز ، پرسنل راهنمایی و رانندگی ، اداره راه و شهرسازی ، هلال احمر استان مرکزی و اداره راه وشهرسازی ازنا قدردانی می گردد .

دفتر امام جمعه شهرستان ازنا

تذکر: *عکس این خبر مربوط به حادثه ای دیگر در جاده وحشت است و متعلق به این خبر نمی باشد*

 ازناخبر /