گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲:۳۹
شناسه : 30846
تاریخ : ۰۳ تیر ۱۳۹۵
محمد کرم محمدی:مردم پیشوا علت مُبقیه انقلاب اسلامی هستند/ تلاش در جهت توسعه متوازن و همه جانبه شهرستان محمد کرم محمدی:مردم پیشوا علت مُبقیه انقلاب اسلامی هستند/ تلاش در جهت توسعه متوازن و همه جانبه شهرستان

فرماندار جدید شهرستان پیشوا با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم عبادات، رفتارها و حرکات ما در این ایام که جزو بهترین روزهای عمر زندگی هر مسلمانی است مورد لطف، محبت و تصدیق الهی قرار گیرد و در لیالی قدر نیز به اندازه قدر و منزلت خود بتوانیم از این ایام بهره کافی را ببریم.

فرماندار جدید پیشوابه گزارش«کانون سبحان» فرماندار جدید شهرستان پیشوا با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم عبادات، رفتارها و حرکات ما در  این ایام که جزو بهترین روزهای عمر زندگی هر مسلمانی است مورد لطف، محبت و تصدیق الهی قرار گیرد و در لیالی قدر نیز به اندازه قدر و منزلت خود بتوانیم از این ایام بهره کافی را ببریم.

وی به پیش رو بودن هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت مظلومانه آیت ا… بهشتی اشاره کرد و آن را مزین به نام بهترین و عزیزترین سید بزرگواری دانست که می فرمود “ما تشنگان قدرت نیستیم بلکه شیفتگان خدمتیم.”

محمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) گفت: از حسن اعتماد وزیر محترم کشور، معاونین محترم استاندار به خصوص جناب دکتر چاوشی و همه کسانی که این موقعیت را به وجود آوردند که در این مقطع از عمرمان بتوانیم خدمتگزار مردمانی باشیم که یاران انقلاب بودند، تشکر می کنم.

فرماندار جدید شهرستان پیشوا افزود: مردم این منطقه جزو بانیان و علت مبقیه این انقلاب هستند و خون شهیدانشان نیز علت مبقیه این انقلاب است.

وی افزود: به عنوان یک سرباز این ادعا را می کنم که از بدو انقلاب تا به امروز یک رزمنده بوده ام و به رزمنده بودن خود افتخار می کنم.

فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: هر چه  دارم از خون بزرگوارترین مردان و انسان های وارسته ای است که برای این کشور افتخار آفریدند و امروز اقتدار ما در دنیا وابسته به دین و مکتب ما است و مکتب ما مکتب شهیدان و مکتب ارزش است.

محمدی گفت: این سرزمین سرزمین اسلام است، امروز وظیفه داریم در هر جای دنیا که ظلمی بر کسی واقع  می شود، کمک کنیم و بنابراین در داخل کشوری که همه با هم برادر بوده و در یک آب و خاک زندگی می کنیم همه تلاشمان باید توسعه کشور باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خود را خادم مردم دانست و گفت: جمهوری اسلامی تا وقتی متکی به این مردم و پایبند به ارزش ها و فرهنگ شهدا باشد کشوری مقتدر خواهد بود و همه باید بر حسب وظیفه قانونی، سازمانی و شرعی، رعایت قانون و مردم را بکنیم.

محمدی افزود: سعی بر آن داریم تا با همه قوت و  با همکاری مدیران عزیز و مدیریت ارشد استان با برش شهرستانی و آمایش سرزمین در جهت توسعه متوازن و همه جانبه و همچنین بحث امنیت که یکی از ملزومات یک توسعه پایدار است قدم برداریم.

وی تعامل با اعضای شورای تامین و همه کسانی که در منطقه دخیل بوده و مسئولیت دارند از جمله امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اداری، تشکل های دینی و مذهبی، روحانیت منطقه، منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر، بخش ها و روستاها، دهیاران و همه کسانی که دل در گروی خدمت به مردم دارند را از رویکردهای مهم خود عنوان کرد.

محمدی اظهار داشت: به دنبال این هستیم تا ضمن  اجرای اوامر دولت و بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های متنوعی که در شهرستان وجود دارد، در جهت رفع مشکلات مردم قدم برداریم.

وی گفت: دولت به فضل خدا روی ریل توسعه قرار گرفته است و امیدواریم در همه شهرستان ها بتوانیم دولت را درجهت توسعه و رونق کسب و کار که از شاه بیت های ریاست محترم جمهور است، حمایت کرده و توجه جدی به این مهم نماییم.